A márkás termékek listája Nivea

Megmutat:
40
20 40 60
A teljes 1-20 elem 66 megjelenítése

NIVEA

A NIVEA egy német kozmetikai márka, amelyet 1911-ben alapítottak Hamburgban. Megjelenése az Eucerit emulgeálószer felfedezéséhez kötődik, amely az olajat és a vizet finom és stabil keverékké egyesíti. Dr. Isaac Lifschütz felfedezését a bőrgyógyász Paul Gerson Unna professzor és a vegyész Dr. Oskar Troplowitz – a Beiersdorf alapítói – használták fel. Az Eucerit emulgeálószer alapján megtervezték az első kozmetikai krémet, amelyet NIVEA-nak neveztek el – a név jelentése „hófehér”, ami tökéletesen leírja a krém megjelenését.

A NIVEA Creme igazi slágerré válik

Megjelenése után három évvel a krémet már minden kontinensen árulták. Létrehozói kihasználták az óceánjárók és repülőgépek által kínált nemzetközi kapcsolatokat. A NIVEA Creme stabil formulája lehetővé tette, hogy a termék hosszú utazásokat is kibírjon, és különféle éghajlati körülmények között is használható legyen, ami jelentősen növelte népszerűségét. Már az első években az eladások több mint 40%-a Németországon kívül valósult meg. Az első krém sikerétől inspirálva a NIVEA kibővítette kínálatát talkummal, szappannal és hajtejjel. Ma a NIVEA termékeit több mint 200 országban árusítják világszerte. A NIVEA Creme generációk kedvence, neve pedig a védelem és a gondoskodás szinonimája.

Több mint egy évszázada a NIVEA diktálja a kozmetikai trendeket

A NIVEA sikerének titka, hogy a márka szakértői mindig jól érezték a társadalom ritmusát, és már a korai szakaszban azonosították a vezető trendeket. Az évtizedek során folyamatosan a piac sajátos igényeihez igazították a márka profilját.

Az 1920-as és 1930-as években, amikor a férfidivat megkövetelte a jól formázott bajuszokat, a NIVEA piacra dobta első borotvaszappanját. Ez lett az első kifejezetten férfiaknak kifejlesztett kozmetikai termék.

A NIVEA az 1920-as évek közepén előremutató reklámkampányokkal is hódított. A márka arcaként három vidám, bátor fiatal fiútestvért és három friss, természetes lányt – szintén testvéreket – választottak. Az emberek gyorsan felismerték a reklámok szereplőit, és mosollyal, valamint a barátságos „Helló, NIVEA!” megszólítással üdvözölték őket az utcán.

A második világháború utáni években az optimizmus és az életöröm jellemezte a társadalmat. A jólét növekedésével egyre többen utazhattak, és a napsütéses úti célok, tengerparti nyaralások váltak népszerűvé. A NIVEA 1958-ban bemutatta első napozótermékét, az Ultra-Oil Sprayt, amely könnyen felvihető, gyorsan felszívódik és könnyű érzést hagy a bőrön.

Ezekben az években különösen népszerűvé vált a NIVEA strandlabda is, amely az egész család számára szórakozást nyújtott. Az elmúlt 40 évben több mint 40 millió darabot gyártottak belőle, és világszerte ismerték és szerették.

Az 1960-as és 1970-es években a NIVEA kibővítette napvédő termékeinek választékát. A márka kutatói nagyban hozzájárultak a fényvédő faktor meghatározásának módszeréhez, amely lehetővé tette a fogyasztók számára a hatékonyság összehasonlítását. 1975-től a NIVEA már feltüntette a napvédő faktor értékét a termékein.

A hatvanas évek a lázadás ideje volt, a nők egyre inkább kiálltak jogaikért és függetlenségükért. Karrierjükre és érdeklődésükre összpontosítottak, dinamikus életet éltek. Az igényeikhez igazodva a NIVEA kifejlesztette a NIVEA Milket – könnyebb textúrával, amely gyorsabban beszívódott, mint a krém.

A 60-as éveket a baby boom is jellemezte, és a német kozmetikai márka megalkotta első babatermékcsaládját, a Baby Fine-t. Ezeket kifejezetten a finom és érzékeny bababőr védelmére tervezték. A NIVEA Baby sorozat púdert, fürdetőtermékeket, krémet, szappant és fültisztító pálcikát tartalmazott.

1986-ban a NIVEA bemutatta a kifejezetten férfiak számára készült kollekcióját – a NIVEA MEN-t. Ma már borotválkozási termékek, krémek, samponok, hajformázók, tusfürdők és bőrápolók széles választékát tartalmazza, beleértve az anti-aging megoldásokat is.

A NIVEA kutatása és innovációi folytatódnak

Az új évezred hajnalán a NIVEA az elsők között fejlesztett ki krémeket, amelyek természetesen jelenlévő bőrösszetevőt tartalmaztak. Szinte minden új termékük koenzim Q10-zel lett gazdagítva.

A kutatók erőfeszítései a bőröregedés elleni termékek fejlesztésére is irányultak. Ezek a NIVEA Q10plus sorozatban kaptak helyet, amely krémeket és szérumokat tartalmaz. A márka új szabványokat állított fel az anti-aging kozmetikában, amely iránt a kereslet folyamatosan nő.

A dinamikus életstílushoz igazodva a NIVEA forradalmi termékeket fejlesztett. 2011-ben jelent meg a NIVEA Invisible for Black & White dezodorsorozat, amely 48 órás védelmet nyújt az izzadás ellen, anélkül, hogy foltot hagyna a ruhán. Három évvel később piacra dobták az In-Shower termékcsaládot, amely egyesíti a testápoló és a tusfürdő előnyeit, és az egész család számára alkalmas.

A NIVEA egyik legújabb kollekciója a Natural Balance, amellyel a német márka a környezetvédelem iránti elkötelezettségét fejezi ki. A Natural Balance termékek főként természetes összetevőkből készülnek.

Több mint 100 éves tapasztalat és gazdag katalógus ellenére a NIVEA továbbra is fejleszt. A márka legfontosabb feladata, hogy megfeleljen a fogyasztók elvárásainak, előre érezze igényeiket és kívánságaikat. Egy felmérés szerint a NIVEA a világ egyik legmegbízhatóbb kozmetikai márkája.

Gyakran Ismételt Kérdések

Kínál a NIVEA termékeket az egész család számára?

Több mint 100 éve a NIVEA küldetése, hogy elnyerje vásárlói bizalmát, és a családok legjobb barátja legyen. A márka minden terméke kiváló minőségű, kímélő összetevőkből készül, így gyermekek számára is megfelelő. A Beiersdorf a csecsemők speciális igényeire reagálva létrehozta a NIVEA Baby termékcsaládot, a NIVEA MEN pedig a világ első kifejezetten férfiaknak szánt kozmetikai sorozata.

Használ a NIVEA természetes összetevőket?

A vásárlók iránti gondoskodásból a NIVEA szakértői gondosan választják ki a termékek összetevőit. Fejlesztéseik innovatív, szabadalmaztatott formulákon alapulnak, amelyek a cég hosszú kutatómunkájának eredményei. Az elmúlt években a NIVEA bemutatta legújabb termékcsaládját, a Natural Balance-t is, amely szinte teljes egészében bio gazdálkodásból származó természetes összetevőkből készül.

Mi a NIVEA leguniverzálisabb terméke?

Ez a kék dobozos innovatív krém, amely világhírnevet szerzett a NIVEA-nak több mint egy évszázaddal ezelőtt. Hidratáló és tápláló tulajdonságainak köszönhetően minden bőrtípusra alkalmas, és elég kímélő a gyermekek számára is. A NIVEA Creme védi a bőrt a hideg időjárástól, és egyszerre használható arckrémként, kézkrémként és testápolóként. Ez a márka legnépszerűbb terméke, amelyből több mint 15 milliárd dobozt adtak el a világon.

Rendelhetek NIVEA termékeket online?

A NIVEA gazdag és változatos