Termékek listája márka szerint Xerjoff
Xerjoff
Az olasz luxusmárkát 2003-ban hozta létre Sergio Momo és Dominic Salvo. A Xerjoff kiváló minőségű és legértékesebb összetevőkből álló kiváló illatokat kínál, kifinomult csomagolásban tálalva. Az elmúlt 20 évben a kiváló minőségű márka mintegy 170 illatát mutatták be. A Xerjoff illatkompozícióit Miroslav Petkov bolgár parfümőr, valamint kollégái, Chris Morris, Jacques Flory, Angeline Pubo Leporini, Christian Carbonell, Laura Santander és Mathieu Naardin fejlesztették ki.
Az olaszországi gyermekkor befolyásolja Sergio Momo ízízlését - a Xerjoff </h3 megalkotója>
Amikor Sergio Momo visszatér gyermekkori emlékeihez, mindig a savanyú gyógynövények és finom virágok illatával társítja őket, amelyek szülei és nagyszülei kertjében nőnek. Rokonai is kifejezett hozzáállással rendelkeznek a parfümökhöz. "A nagymamám gyűjtő volt, parfümös üvegeket tartott a házban. Apám is rajongó volt. Beutazta a Keletet, Kína és Délkelet-Ázsia között, hogy kiváló minőségű helyi alapanyagokat keressen, mint például a szantálfa vagy a tömjén" – mondja Sergio Momo a parfümök iránti örökletes szenvedélyéről.
A Xerjoff név a márka alkotójának gyermekkori becenevéből származik - Sergio Momo
Szláv gyökerű nagyanyja szeretettel "Joff"-nak szólította. Annyira megtetszett neki a cím, hogy fokozatosan mindenki "Joff"-nak kezdte hívni, angol kollégái pedig "Sir Joff"-nak. Sergio Momo saját parfümmárkáját létrehozva nem habozott, hogy minek nevezze, így született meg a Xerjoff márka, amely nemcsak szokatlan nevével, hanem szokatlan nevével is lenyűgöz, hanem az ezekben a palackokban lévő parfümök és ékszerek kiemelkedő minőségével is.
A Xerjoff márkát azzal az ötlettel hozták létre, hogy egyesítse a parfümművészetet és a designt
Momo, aki egykori művész és tervező, 2005-ben parfümkészítést tanult a parfümfővárosban, Grasse-ban, és úgy döntöttek, hogy cége munkái a kreativitás különböző formáit ötvözik.
A parfümkészítést művészeti formának tekinti. A Xerjoff illatesszenciáiban kulturális, történelmi és kreatív átfedések vannak, amelyek mind a márka ügyfelei, mind az iparági kutatók számára érdekesek. "Az Perfume segít elmesélni a történeteket" – mondja Sergio Momo, a Xerjoff alkotója.
Az olasz márka jellemzője, hogy a palackoknak ugyanolyan művészinek és gazdagoknak kell lenniük, mint a bennük található parfümöknek. amelynek gazdag és intenzív íze eltér az összes többi helyettesítőtől.
"Amikor elkezdtem magamra tekinteni, nemcsak fogyasztóként, hanem parfümgyártóként is, vissza akartam térni az eredetükhöz, hogy megértsem, hogyan jöttek létre a múltban. Az ősi illatszerek világának tanulmányozása és a természet felhasználása a nyersanyagok átalakításának és desztillálásának rendszerein keresztül", megjegyzi Sergio Momo.
Xerjoff alkotója a tömegtermelés és az univerzális termelés ellenfele, aki elszemélyteleníti magát. "Ahelyett, hogy a parfümöt a nagyszabású forgalmazás szempontjából vizsgáltuk volna meg, művészi és egyéni szempontból vizsgáltuk újra. Mintha egy divatműhely vagy kiállítás kiállítása lenne. Az ötlet sok embert meghódított, akik rájöttek, hogy a parfüm valami nagyon személyeset is kifejezhet" – magyarázza magyarázza Sergio Momo.
A Xerjoff niche illatmárkát a "Naturae Xquisite" mottó alatt alapították - a természet felsőbbrendűsége
A parfümök és csomagolásuk fejlesztése során a bolygó erőforrásainak fenntartható felhasználásának megértése a legfontosabb. "Nincsenek műanyag bevonatok, minden vízbázisú, nincsenek környezetre káros színezékek, és maga a papír is tanúsított. Nem vagyunk energiaigényes iparág, de minden létesítményünkre napelemeket telepítettünk. Ezek apró lépések, de fontosak számunkra" – jegyzi meg Xerjoff, és úgy véli, hogy a luxusparfümgyártás területén egyre több vállalat követi majd a példát.
A márka társadalmilag jelentős ügyeiről is ismert
A Xerjoff sikeres parfümök piacra dobásával igyekszik felhívni a figyelmet a társadalom számára fontos kérdésekre. Brian May - a Queen együttes gitárosa és Tony Iommi - a Black Sabbath gitárosa - zenészek mutatják be illataikat, amelyek
de cauze.
Brian May-vel együtt Xerjoff elindította a Save Me projektet, amely egy népszerű Queen-dalról kapta a nevét. "Amikor elmegyek, az emberek emlékezni fognak rám, mert én vagyok a Queen gitárosa. De jobban szeretem, ha emlékeznek rám arról, hogy tettem valamit az állatok életkörülményeinek javításáért" - mondta May. A Save Me parfüm eladásából származó bevétel májusban teljes egészében az állatjogi jótékonysági szervezethez kerül.
A vállalat együttműködik a British Asian Trust-tal is, amely a megélhetés, az oktatás, a mentális egészség és az emberkereskedelem elleni küzdelem mellett az indiai állatok és tigrisek védelmét is támogatja.
Olaszországban a torinói Candiolo Intézettel, a rák diagnosztizálásával, kezelésével és megelőzésével foglalkozó referenciaközponttal együttműködve a Xerjoff bemutat egy illatot, amelynek bevételét a kutatás és a rák elleni küzdelem támogatására szánják.
Xerjoff a teniszhez való különleges hozzáállásáról is ismert. A márka azóta szponzorálja az ATP Finals-t, mióta a torna 2021-ben Torinóba költözött, és minden évben sportos ihletésű illatokat dob piacra.
Prima linie de parfumuri Xerjoff este intitulată "XJ 17/17"
A 2004-2005-ben bemutatott termékcsalád illatai egyediek és kifejezőek. A palackok alkalmasak parfümökhöz és ugyanolyan lenyűgözőek. Hegyikristályból és ikonikus muránói üvegből készültek. Fokozzák a Xerjoff illatok exkluzivitásának érzését, és különlegesnek érzik magukat a vásárlókban.
A kihívást jelentő "Shooting Stars" gyűjtemény 2007-ben jelent meg.
Sergio Momo csillagászat iránti szenvedélye ihlette. A palackokat a Sikhote-Alin meteorit egy kis darabja díszíti, amely 1947. február 12-én reggel zuhant Szibéria fölé.
Xerjoff az olasz parfümkészítés hagyományai előtt tiszteleg a "Casamorati 1888"</h3 című művével>
A márka felvásárolja az elfeledett La Fabbrica di Profumi C. Casamorati parfümgyárat, amely a múltban kiváló parfümöket és szappanokat készített, amelyeket magas rangú személyiségek nagyra értékeltek. A régi parfümház pompájának és dicsőségének újjáélesztése érdekében Sergio Momo megalkotta a "Casamorati 1888" kollekciót. A sorban található illatos kompozíciók egyfajta csodálatot jelentenek Olaszország szépsége, történelme és hagyományai iránt. Helyi gyümölcsfajtákból, gyógynövényekből és virágokból állnak.
Xerjoff csodálatát fejezi ki a parfümök egyik legmágnesesebb összetevője - az oud - iránt a kollekcióval "Oud Stars"
2012-ben jelent meg, abban az évben, amikor az egész világ megőrült az oudért. Az általános divat hátterében Xerjoff egy olyan parfümcsaládot szeretett volna bemutatni, amely kiemelkedik. Az "Oud Stars" kollekció parfümöi hagyományos arab parfümformulákon alapulnak, és az indiai, borneói és laoszi természetes oud varázsának valódi ismeretén alapulnak.
A Xerjoff illatokat a világ több tucat országában értékesítik
A márkának saját üzletei vannak egyes metropoliszokban, például Milánóban, Torinóban, Monte-Carlóban, Dubaiban, New Yorkban stb. 2018 nyarán Andrea Tessitore lett a cég elnöke, 2019 óta pedig a márka "kereskedelmi szíve" Londonban van, ahol bevételének ötödét termeli. "A Xerjoff egy olyan márka, amely 95%-os exportjával az olasz fölényt képviseli a niche parfüméria világában. Jelentős növekedési potenciállal rendelkezik, és máris csúcskategóriás, világszerte elismert márka" – kommentálta Andrea Tessitore.
"Egyre több elismerést kapunk új piacokról, például Dél-Amerikából, Afrikából és Délkelet-Ázsiából", mondja Sergio Momo márkatulajdonos.
A koronavírus-járvány idején Xerjoff megértette az e-kereskedelem erejét, és ebbe az irányba irányította az erőforrásokat is, ami garantálja a forgalom növekedésének százalékos arányát. Sergio Momo szerint a COVID-19 miatti korlátozások idején az emberek rájöttek, hogy a parfümöt nem mások kedvéért használják, hanem kedvenc parfümöikkel örömet okozhatnak maguknak, akár haza is vihetik.
Întrebări frecvente
Este Xerjoff un brand de parfumuri de lux?
Az olasz márka parfümjei kiváló minőségű alapanyagokból készülnek a világ minden tájáról. Külön tisztelegnek Olaszország természete és történelme előtt. A Xerjoff nem köt kompromisszumot a parfümök természetes esszenciáinak, valamint a palackok lenyűgöző dizájnjának és anyagainak szintjében. Xerjoff összes alkotása különböző művészeti formák metszéspontja, amelyek teljes mértékben hatással vannak az érzékekre.
Mi különbözteti meg a Xerjoff illatokat a többitől?
Xerjoff megalkotója, Sergio Momo hangsúlyozza, hogy mind az illatok kiváló minősége, mind a palackok kiemelkedő látása egyaránt fontos számára. A márka különleges hozzáállást tanúsít az ökológiához, előállításához csak fenntartható és biológiailag lebomló erőforrásokat használ.
Melyek a legnépszerűbb Xerjoff illatok férfiaknak és nőknek?
Xerjoff vitathatatlan bestsellere az Erba Pura uniszex illat. Szintén népszerűek az Accento Overdose, Ouverture, Laylati stb. Szintén népszerűek a Casamorati 1888 termékcsalád parfümöi - Dama Bianca, Lira nőknek, Mefisto férfiaknak, valamint uniszex parfümök Dolce Amalfi, Italica és mások.
Könnyű eredeti Xerjoff parfümöket találni Romániában?
Bizonyított minőségű eredeti Xerjoff illatok gyorsan és egyszerűen megvásárolhatók online a parfium.bg platformról. Jelentkezését egyetlen kattintással regisztrálhatja számítógépéről vagy mobiltelefonjáról. A kiválasztott illat a sikeres megrendelést követő 48 órán belül parfium.bg lesz. hogy biztosan a legjobb áron élvezhesse kedvenc Xerjoff parfümjét!