Termékek listája márka szerint Clinique
Clinique For Men Face Wash Spumă de spălat pentru bărbați
- Pentru toate tipurile de piele
- Piele sensibila
Clinique: Fii fericit!
A Clinique első illata – az 1971-es Aromatics Elixir – az egyik első nemcsak illatszer-, hanem részben aromaterápiaként is bekerült a parfümtörténetbe. Az aromás elixír könnyű és kellemes hangulatot teremt, és elvonja a figyelmet a negatív gondolatokról. Ugyanebben az évben Carol Phillips, a márka egyik alapítója által megalkotott Clinique Happy illat lett az első olyan illat, amelyet elixírként vagy tonikként mutattak be, amely hatással van az érzékekre. Összetétele jázmint, gyöngyvirágot, ylang-ylangot tartalmaz. Ennek az illatnak a reklámkampányában olyan emberek vesznek részt, akik a boldogság különböző megnyilvánulásait fejezik ki - az örömkönnyektől az elfojthatatlan örömig és a kettő közötti állapotokig.
Arome
Clinique Happy elegáns, kortárs és egyedi. Minden nő egyéniséget ad neki. Fejjegy: vörös grapefruit, bergamott, mandarinvirág hűvös jegye és hegyi öbölfa. Középső jegyek: orchidea és szeder. Utolsó megjegyzés: a hawaii esküvői virág, a fehér liliomok, az arany magnólia és az őszi magnólia virágok egzotikus illata.
Clinique Happy for Men: Vannak időszakok, amikor a boldogság eltölt minket, és mindenkit szeretni és megbocsátani akarunk, nevetni és táncolni. Ez a hangulat megfelel a Clinique Happy for Men illatnak, amelynek fröccsenése izzó érzésekkel mossa el. Jellemző: érzelem és öröm. Nyitójegy: mandarin és yucca. Középső jegyek: ózon és gyógynövények. Záró megjegyzés: cédrus és mediterrán ciprus.
A Clinique Aromatics Elixir valóban elképesztő rendkívüli erejével. Finom fejjegy bergamott, narancs, rózsafa, százszorszép, koriander és zöld jegyekkel. Jázmin, rózsa, ylang-ylang, tubarózsa és szegfűszeg magja. Az alap szantálfa, pézsma, vetiver és pacsuli akkordjaival egészíti ki az illatot.
Clinique Beyond Rose egy modern, kifejező és elegáns nőies illat. A kompozíció rózsák köré épül, és az Arab-félsziget természetének és kultúrájának keleti hangzását hordozza. Mindezt a szépséget a meleg borostyán és a savanyú bors hangsúlyozza.
Történet
Az 1960-as évek végén Carol Phillips újságíró észrevette, hogy néhány amerikai nőnek gyönyörű bőre van, és kutatást végzett, amely megállapította, hogy ezek a nők bőrgyógyászok rendelőit látogatták meg, és hasonló kozmetikumokat használtak. Hamarosan megjelent egy cikk az amerikai Vogue magazin oldalain "Tudunk gyönyörű bőrt teremteni?". Ezt a cikket az Estee Lauder tulajdonosai olvasták el, és azt javasolták Carol Phillipsnek, hogy vezessen egy ilyen termékeket gyártó céget. Így 1968-ban. A Clinique Laboratories megjelenik az amerikai piacon. Világszerte sok nő részesíti előnyben ennek a márkának a termékeit, amelyet csak a Clinique szaküzletekben árulnak, és 1998 óta. és egy online áruházban. Ez az első márka, amely felveti a napi fényvédő szükségességének kérdését. 1973-ban. A Clinique az első kozmetikai márka, amely bekerült az Amerikai Bőrgyógyászati Akadémia Kongresszusára. A Clinique termékek dekorkozmetikumok, bőr- és hajápolási termékek, valamint női és férfi parfümériák. A vállalat egyéni megközelítést alkalmaz az ügyfelekkel. Mindenki meghatározhatja bőrtípusát egy speciális teszttáblázat segítségével. A Clinique termékek abszolút antiallergének és tartós használatra alkalmasak. Minden új szezonban a cég új dekorkozmetikai sorozatot dob piacra, megváltoztatva a színsémát és diktálva az új sminkdivat trendeket