A márkás termékek listája Chopard

 

Chopard: svájci életstílus!

 

A Chopard parfümök kiemelkedő minőséggel és eredetiséggel rendelkeznek. Magukban foglalják a márka egész stílusát és klasszikusságát, amely évek alatt alakult ki. A Chopard magabiztosságot kínál ügyfeleinek. Legyen az egy apró, gyémántokkal díszített órácska, vagy egy illat, amely nem marad észrevétlen, a márka klasszikussága és hagyománya nem fogja cserbenhagyni a műértőket. A Chopard megfelel minden korosztály legigényesebb ízlésének.

 

 

 

Illatok

 

Chopard Casran egy erőteljes keleti illat fűszerekkel és egzotikus fákkal. Meleg és férfias, a parfüm magabiztosságot és nyugalmat teremt. Az szokatlan alapjegy levendulával és nyírfalevelekkel kezdődik, melyet a szívben tárkonnyal és fűszernövényekkel folytat. Az illat nyomvonala a szantálfa, vanília, borostyán és cédrus fás jegyeit hordozza. A Chopard pour Homme a csodálatos ékszerész és órás, Chopard szellemiségét tükrözi. Az illat megtestesíti az élet, a szépség és az elegancia iránti szenvedélyt. Fás-fűszeres jegyek a Keletből. A parfüm egyszerű, de elegáns üvegflakonban rejlik. Modern klasszikus, a 19. századi szellem új értelmezése. Függetlenül attól, hogy a férfi vezető pozícióban van, vagy a volán mögött ül, szüksége van a Chopard pour Homme energiájára. A Wish a Chopard től egy friss női orientális illat, amely egy csiszolt gyémántot idéző kék flakonban található. Illatos vaníliás mese titokzatos nőknek. A akác, ibolya és rózsa misztikus illatát hordozza. A Chopard Casmir egy virágos-fűszeres illat, amely a Távol-Keletet idézi. Gyümölcsök keveréke őszibarack, mangó és narancs, kókusz és bergamot illatával kiegészítve. Szívében jázmin és hóvirág található. Az illat nyomvonalán geránium érezhető. A pézsma és vanília jegyeivel a parfüm különösen alkalmas estékre.

 

Történelem

 

A márka története Svájcban, Sonvillban kezdődött. 1860-ban Louis-Ulysse Chopard megalapította kis órásműhelyét. 1920-ban a Chopard Genfbe költözött, ahol elkezdte a magas minőségű órák gyártását. Három évvel később a Chopard egyesült az Eszeha céggel. Évről évre a Chopard növekedett és fejlődött. Leányvállalatokat nyitottak Párizsban és New Yorkban. Amikor 1963-ban a család utolsó örököse, Paul-André Chopard visszavonult az üzlettől, a vállalatot a fiatal ékszerész, Karl Scheufele vette át. Még a cég első éveiben Scheufele az órákat ékszerek szegmenssel bővítette. A márka legnagyobb sikere a Happy Diamonds kollekció volt 1976-ban - csodás órák gyémántokkal és zafírokkal. 1980-ban a Chopard elkezdte sportórák gyártását is bőrszíjakkal. Közben az üzlet új termékekkel bővült – napszemüvegekkel, amelyek csillogásban nem maradnak el az ékszerektől és óráktól. Az 1990-es évek elejére a Chopard már illatokkal is hódította a nőket. A legkiemelkedőbbek a Casmir és a Wish. Ma a márka az egyik legdrágább a világon. A luxus gyártásával megszerzi ügyfelei bizalmát és szeretetét. A Chopard sikerének mutatói a minőség, ízlés és stílus. 1998 óta a Chopard a cannes-i filmfesztivál partnere. 2007-ben a fesztiválra külön készített Chopard 60 ékszert, amelyek értéke meghaladta az egymillió eurót. Szinte mind elkeltek. Ma a cég három gyártóhelyszínnel rendelkezik Svájcban és Németországban. A termékeket 13 leányvállalat terjeszti világszerte. Ezen kívül több mint 90 Chopard boutique is található.

Megmutat:
40
20 40 60
A teljes 1-20 elem 20 megjelenítése