Termékek listája márka szerint Viktor & Rolf

Megmutat:
40
20 40 60
1-12 / 12 elem mutatása

holland duó, Viktor & Rolf

Victor és Rolf <erős>művészeti előadása annyira varázslatos</erős>, olyan intellektuális teatralitással rendelkezik, hogy azonnal azt sugallja mindenkinek, hogy ez a divat gyönyörű világának materializált illúziója. Minden sztereotípiát megdöntve a márka tervezői megalkotják saját valóságképüket, és ezzel belépnek a divat és az illatszerek világába.

Arome

Viktor& A Rolf Flowerbomb a keleti virágos illatcsoport része. Női parfüm 2005 óta. A bergamott, a tea és az ozmanthus fejjegyei. A középső jegyek a jázmin, az afrikai narancs, a fehér frézia, a rózsa és az orchidea. Az alap pézsmából és pacsuliból áll.

Viktor& Rolf Bonbon is a women's fragrance from Viktor& Rolf 2014 tavaszától. A név azt sugallja, hogy az illatot nőknek, az örömök, az édes kísértések, valamint a pihenés és az öröm pillanatainak ínyencei számára hozták létre. A parfüm élénk rózsaszín üvegben van, csomagolt cukorka formájában. A kompozíció mandarin, narancs és őszibarack jegyeivel kezdődik. Narancsvirág és jázmin jegyei veszik körül. Az alap cédrusból, szantálfából és borostyánból készült.

Viktor& A Rolf Antidote egy férfi parfüm az oriental wood csoportból. Az illat 2006 óta van a piacon, és elnyerte a FiFi Award Fragrance Of The Year Men's Nouveau Niche 2007 és a FiFi Award Best Packaging Men's Prestige 2007.
A fejjegyek a guatemalai mandarin, bergamott, menta, grapefruit és kardamom. A középső jegyeket a fahéj, a szerecsendió, a narancsvirág, az afrikai muskátli, az ibolya, a fehér frézia, a jázmin és a levendula képviseli. Az alap pacsuliból, bőrből, íriszből, szantálfából, tonkából, borostyánból, vaníliából, tölgymohából, fehér cédrusból, oudból, tömjénből és fehér pézsmából készült.

Viktor& A Rolf Spicebomb 2012-ben jelent meg a fás fűszercsoport illataként. A férfias parfüm egy igazi citrusos és fűszeres ízbomba, amelyet fiatal és merész férfiaknak terveztek. A fejjegyek a bergamott, a grapefruit, a rózsaszín bors és az elemi. A szív sáfrányból, fahéjból és paprikából készül. Az alap vetiverből, dohányból és bőrből áll.

Story

A márka története a Holland Művészeti Akadémián kezdődött, ahol Victor Horsting és Rolf Snøren kollégákat képezték. A diploma megszerzése után úgy döntöttek, hogy sokkolják Párizst azzal, hogy egy avantgárd haute couture felvonuláson mutatkoznak be... Babák. Egyébként 1993-ban közös védjegyet jegyeztek be saját nevükkel. Igazi áttörést értek el az 1998-as párizsi divathéten, amikor következő kollekciójuk, az Atomic bomb felrobbantotta a kritikusok véleményét, mert a ruhák fő sziluettje egy nukleáris gombára emlékeztetett.

Ettől a pillanattól kezdve Rolf és Victor általában valódi színházi előadásokat rendeztek modelljeikkel, arra kényszerítve őket, hogy kiszálljanak a füstgolyókból, közvetlenül a színpadon öltözzenek át, vagy párnákkal vagy motoros sisakokkal vonuljanak fel. És ismét, más divattervezőkkel ellentétben, a két tervező haute couture kollekciókkal kezdte, és csak később tért át a normál ruhák gyártására. A Stars and Stripes kollekcióval az amerikai divat kultuszának ironikus jele, amelyet az amerikai zászló után varrt ruhák diktálnak. Emellett Viktor és Rolf egy demokratikus ruházati kollekciót is létrehoztak a H&M.</p számára>

Victor és Rolf nem korlátozták magukat a ruhatervezésre. 2004-ben illatos bombájukkal lenyűgözték a világot. A parfümös üveg gyémántra és gránátalmára is hasonlított, és a parfüm bemutatása egy nagy robbanást utánzott, amelynek hullámát fekete próbababák adták ki.

A közelmúltban <erős> cég Diesel többségi részesedést szerzett a divatházban</erős>. Azt mondják, hogy ez nem korlátozza a duó méretét, de megszabadítja őket az üzleti kötelezettségektől, hogy még szabadabban alkossanak.