Termékek listája márka szerint Ungaro
Ungaro: Nincsenek korlátok!
A divatvilágban Emmanuel Ungaro név a függetlenség szinonimája. Maximalista, amikor ruhákat vagy parfümöket készít. Minden illata élénk és szokatlan. Egy leopárd képét helyezi egy női parfümre, mert azt akarja, hogy egy nő így érezze magát – szabadnak, csodálatosnak és függetlennek. mert Ungaro nem szab határokat. Azt mondja magáról: "Amit teszek, elszámoltatható vagyok az Úr Istennek, magamnak és kollégáimnak! És talán a családom előtt!"
Arome
Ungaro III Gold & A Bold egy illat férfi csábítók számára. Könnyű és érzéki illat, jellegzetes fűszeres és fás aromás jegyekkel. A frissesség kezdetben a borsból, a citromból és a narancsból származik. A meleg mag muskátliból és pacsuliból készül. A fás alap vetiverből és szantálfából áll. Az Ungaro Apparition Cobalt kobaltkék színű az Ungaro Fashion House egyik legjobb ékszere. Tisztaság és szépség a calabriai bergamott, mandarin, levendulaolaj, szerecsendió, cédrus és pacsuli összetételében. Könyörtelen, határozott és kemény férfiak számára készült. Emanuel Ungaro Feminine egy elegáns és jellegzetes nőies illat eredeti fás-szerecsendió árnyalatokkal. A nőstényeket a nőstény leopárdokhoz hasonlítják - hihetetlenül szépek, kecsesek, erősek és függetlenek. Ennek az elragadó állatnak a képe díszíti a parfümdobozt. Az illat első akkordjai fagyottan, savanyúan hangzanak, mint a fagyasztott piros gyümölcsök. A hűvös kezdést az ibolya, a narancsvirág és a jázmin finom aromája melegíti. Meleg és erős pézsma és borostyán alap. Az Ungaro Apparition bájos, szexi és csábító hölgyek számára készült, akiknek hatalmuk van a férfiak felett. Az íze olyan könnyű, mint egy szénsavas ital, és magabiztos nők számára készült. Alapjegyei: málna, bors, golgotavirág, rózsa és pacsuli.
Story
Emanuel Ungaro 1933-ban született Olaszországban, de gyermekként érkezett családjával Franciaországba. 22 éves korában Emmanuel Párizsba ment, ahol hamarosan a híres Balenciaga divatházban kezdett dolgozni. Ott lehetősége nyílt a híres divattervezővel, Cristóbal Balenciaga mellett dolgozni, és felbecsülhetetlen értékű tanácsokat kapott. 6 évet töltött ott, és Courregesbe költözött, ahol sikerült megmutatnia stílusát - modelljeit nagy mennyiségű fémdísz jellemezte. 1965-ben megnyitotta saját divatházát a népszerű Avenue Montaigne-en, ahol ma is áll. Három évvel később igazi csúcsot ért el a különféle kiegészítők és fémelemek népszerűsége a ruhákban, és mivel Ungaro kollekciói erre összpontosítottak, rendkívül népszerűvé vált. Ungaróra jellemző, hogy nem azt választotta stílusához, ami divatos, hanem azt, ami a legközelebb áll a szívéhez. Így a 70-es években modelljei nőiesebbek és szelídebbek lettek. Ungaro a puha őszi anyagokat részesítette előnyben, amelyeket élénk és élénk nyomatokkal kombinált. 1983-ban. Ungaro piacra dobta debütáló illatát, a Diva-t, amelyet egy teljes női és férfi illatkollekció követett. Emanuel Ungaro 2004-ig fejlesztette és készítette saját kollekcióit, amikor bejelentette, hogy el akarja hagyni a divatvilágot. Hamarosan az Ungaro márka új tulajdonost szerzett Asim Abdullah amerikai vállalkozó személyében. 2008-ban. Az Ungaro az Avon kozmetikai céggel együtt 2 új illatot dob piacra: U by Ungaro For Her és U by Ungaro For Hm. Ma az Ungaro divatház kreatív igazgatója a tehetséges olasz Fausto Pulisi. A márka ma már nemcsak férfi és női ruházat és illatok széles választékát kínálja, hanem otthoni bútorokat, kiegészítőket és ágyneműket is.