Szűrés szerint
Kategóriák
Ár
Ft Ft
Méret
Illatanyag csoport
Gender
Szűrő

A márkás termékek listája Sergio Tacchini

Megmutat:
40
20 40 60
A teljes 1-6 elem 6 megjelenítése

Sergio Tacchini

A parfümgyártás teljesen logikus lépés Sergio Tacchini számára. A cég összes terméke nemcsak a sportolóknak, hanem minden sportkedvelőnek és aktív életmódot folytatónak szól, akik az kényelmes, de egyben szép ruhákat részesítik előnyben. Természetesen a parfümök elválaszthatatlan részét képezik a mindennapjaiknak. A cég parfümerei sikerült olyan illatokat létrehozniuk, amelyek megfelelnek ezeknek az aktív embereknek az elvárásainak. A Sergio Tacchini parfümök alapvetően az élettel, örömmel, frissességgel és mozgással asszociálnak.

Illatok

A férfi illat, az O-Zone Man, szinte azoknak a férfiaknak készült, akik értékelik a szabadságot, a frissességet, a szabad szelet és az élet örömét. Grapefruit, mandarin, zöld tea és pézsma keveréke. A fiatalok számára, akik magabiztosak és az aktív életmódot preferálják, igazi felfedezés az Active Water toalett víz. Csodája már a füstölő és pézsma kezdeti jegyeivel megmutatkozik, amit cédrus és egyiptomi geránium fokoz, és bergamott, ózon és boróka jegyekkel zárul. Ez az illat méltóan kiegészíti a modern férfi imázsát. Nem lehet kihagyni a Stile Donna férfi illatot sem, amely azoknak szól, akik nem félnek a kockázattól, és szándékuk, hogy többet kapjanak az élettől. A fügefa levelei, jázmin, menta és pacsuli olyan vonzalmat képeznek, hogy nem nehéz felismerni a Sergio Tacchini férfi parfümöt. Donna – az egyik legismertebb női illat Sergio Tacchini kínálatában. Okos nőknek, akiknek van humorérzékük. Az első pillanatban a toalett víz egyedülálló bergamott, lótusz és vízi liliom kombinációval lep meg. Fő jegye a jázmin és a tőzike. Nyomot hagy a vanília, szantálfa és pézsma.

A Stile Donna toalett víz a férfi illat analógjaként készült. Azoknak a nagyvárosi nőknek szól, akik különböznek a többiektől. Felső jegyek: bazsarózsa és áfonya. Fő jegyek: sáfrány és magnólia. Csodálatos nyomot hagy cédrus, fehér szantálfa és pézsma. Az O-Zone Woman a tenger, nap, zöld növényzet, virágok és gyümölcsök asszociációja. Az életkedvelőknek szánt. Felső jegy: bergamott és citrus. Szívjegy: jázmin, rózsa és levendula. Nyom: cédrus és zöld tea.

Történelem

A Sergio Tacchini márka története 1966-ban kezdődik, amikor a fiatal teniszező, Sergio Tacchini, aki üzleti érzékkel és kivételes művészi ízléssel rendelkezik, úgy dönt, hogy létrehoz egy saját sportruházati és cipőgyártó céget. Az üzlet fő ötlete az volt, hogy forradalmat hozzon a konzervatív nagy tenisz világába. Abban az időben a teniszezők ruhái csak fehér színben voltak elérhetők. A fiatal tervező, Sergio Tacchini, merész lépésre szánta el magát, és élénk, nagyon elegáns és kényelmes sportruhákat ajánlott kollégáinak. Az 1970-es évek elején a márka a kifogástalan stílus szinonimájává vált, és olyan nagy nevektől kapott elismerést, mint Jimmy Connors, Gabriela Sabatini, John McEnroe, Pete Sampras és mások. Wimbledon konzervatív pályái először 1974-ben látták az új stílust, amikor a tornát megnyerő Jimmy Connors egy Sergio Tacchini zöld-piros ujjú pólóban lépett pályára. A póló igazi szenzációt keltett. Az 1980-as években a márka fejlődésének új szakasza kezdődött. A tervező más sportágak, mint a síelés, golf, kosárlabda és Forma-1 ruháival is kísérletezni kezdett. És ismét siker, amit az is bizonyít, hogy 1996-ban a Sergio Tacchini öltöztette az olasz csapatot az atlantai olimpián, valamint a Bari Mediterrán Játékokon. A 2007-es év mérföldkő volt a cég számára. A Sergio Tacchini a csőd szélén állt, és megvásárolta a kínai üzletember, Billy Ng és az amerikai magnát, Ronald Berkley. De a új tulajdonosok ellenére a márka nem veszítette el népszerűségét. Jelenleg a Sergio Tacchini több mint 100 márkabolttal rendelkezik világszerte, és ruhái nemcsak a sportolók, hanem az aktív életmódot folytató emberek körében is népszerűek.