Termékek listája márka szerint Salvatore Ferragamo
Brandul și personalitatea lui Salvatore Ferragamo
În memoriile sale "Cizmarul visului", Salvatore Ferragamo sugerează că s-a născut pentru a fi cizmar sau a fost deja unul într-o viață anterioară. Designerul notează că nu a văzut niciodată pantofi frumoși făcuți de o mașină și a urmat întotdeauna regula că un pantof cu adevărat confortabil poate fi făcut doar manual. Același lucru este valabil și pentru alte domenii de activitate - genți, haine, ochelari, cravate, accesorii și parfumerie. Fiecare parfum al mărcii este luminos, strălucitor și intens. Una dintre cele mai faimoase serii de parfumuri Salvatore Ferragamo este Incanto. Este un simbol al veseliei și al sentimentelor luminoase.
Parfumuri
F by Ferragamo este un parfum din grupul de flori, conceput pentru femei tinere, elegante și stilate. Compoziția a fost pusă în vânzare în 2006. Un parfum superb, feminin, senzual, care întruchipează ideea de stil tineresc a lui Sal
Salvatore Ferragamo márkája és személyisége
Az álom cipésze című emlékiratában Salvatore Ferragamo azt sugallja, hogy cipésznek született, vagy már előző életében is az volt. A tervező megjegyzi, hogy még soha nem látott gyönyörű géppel készített cipőt, és mindig betartotta azt a szabályt, hogy igazán kényelmes cipőt csak kézzel lehet készíteni. Ugyanez vonatkozik más tevékenységi területekre is - táskák, ruhák, szemüvegek, nyakkendők, kiegészítők és illatszerek. A márka minden illata fényes, fényes és intenzív. Az egyik leghíresebb Salvatore Ferragamo parfümsorozat az Incanto. Az öröm és a ragyogó érzések szimbóluma.
Parfumuri
F by Ferragamo a virágcsoport illata, amelyet fiatal, elegáns és stílusos nők számára terveztek. A kompozíció 2006-ban került forgalomba. Gyönyörű, nőies, érzéki illat, amely megtestesíti Salvatore Ferragamo fiatalos stílusról alkotott elképzelését. Narancsvirág, rózsa és éjszakai jázmin jön.
Incanto Bloom egy 2014-es bájos, könnyed és vidám virágos-gyümölcsös illat, a 2010-es népszerű illat újraindítása. sárga rózsák és arany magnólia champaki, bársonyos vanília, citrom és édes málna illattal. A meleg és érzelmes alaphangok kasmírfa és érzéki pézsma hangjaival.
Tuscan Soul - ingyenes és gondtalan parfüm férfiaknak és nőknek. Citrusos illatanyagokra utal. 2008 óta van a piacon. Csodálatos illat, amely az utazás, a szabadság és az öröm világát tárja fel. A lédús szicíliai citrusfélék extravagánsa, calabriai bergamott, narancsvirág és magnóliavirágok ölelésében.
Incanto Pour Homme elegáns férfiak számára készült. A kompozíciót 2003-ban hozták létre, és finom üröm, zöld banánlevél és keserű narancs jegyeivel kezdődik. A középső jegyek ciprust, cédrust és muskátli bourbont tartalmaznak. Az útvonal indiai vetiverből, szantálfából és fehér pézsmából készült.
Történet
Salvatore Ferragamo története 1927-ben kezdődik, amikor Salvatore mindössze 14 éves korában megnyitotta saját cipőfűzőboltját. Két évvel később testvéreivel az Egyesült Államokba emigrált, és néhány évvel később olyan stílusos és egyedi cipőket kezdett készíteni, amelyek szinte egész Hollywoodot kiszolgálták. Ügyfelei Rudolph Valentino, Audrey Hepburn, Joan Crawford, Marlene Dietrich, Marilyn Monroe és még sokan mások voltak. A Salvatore Ferragamo márka még ma is számos filmcéggel működik együtt. Madonna szerepére az "Evita" című filmben 14 pár cipő készült. Drew Barrymore Salvatore Ferragamo kristálycipőt visel az "A Hamupipőke-történetben".
A márka cipői a "The Devil Wears Prada", az "Australia" és még sok más filmben találhatók. A Salvatore Feragamo nem csak gyöngyökkel, tollakkal, kövekkel és gyöngyházzal díszítve készíti el a gyönyörű cipőket, hanem ezek a cipők kényelmesek is. Annak érdekében, hogy olyan cipőt készítsen, amely a lehető legjobban illeszkedik a lábhoz, Salvatore anatómiát, matematikát és mérnöki tudományokat tanult a Los Angeles-i Egyetemen. Ő az ortopéd cipők megalkotója. Örökösei tovább fejlesztették az üzletet, és új termékcsaládokkal bővítették - kiegészítőkkel, szemüvegekkel, táskákkal, ruhákkal és parfümökkel. Ma a márkának 450 butikja van szerte a világon.
vatore Ferragamo. Intră floarea de portocal, trandafirii și iasomia de noapte.
Incanto Bloom din 2014, este un parfum fermecător, ușor și vesel floral-fructat, o relansare a popularului parfum din 2010. trandafiri galbeni și magnolia champaki aurie, cu miros catifelat de vanilie, lămâie și zmeură dulce. Baza caldă și emoționantă sună cu note de lemn de cașmir și mosc senzual.
Tuscan Soul - un parfum pentru bărbați și femei gratuite și fără griji. Se referă la parfumuri de citrice. Pe piață din 2008. Un parfum uimitor care dezvăluie lumi de călătorie, libertate și bucurie. O extravaganță de citrice siciliene suculente, îmbrățișate de florile de bergamotă de Calabria, floare de portocal și magnolie.
Incanto Pour Homme este conceput pentru bărbații eleganți. Compoziția a fost creată în 2003 și începe cu note de pelin delicat, frunze verzi de banană și portocală amară. Notele de mijloc conțin chiparos, cedru și mușcată bourbon. Traseul este realizat din vetiver indian, lemn de santal și mosc alb.
Istorie
Istoria lui Salvatore Ferragamo începe în 1927, când Salvatore și-a deschis propriul magazin de șireturi când avea doar 14 ani. Doi ani mai târziu, a emigrat în Statele Unite împreună cu frații săi și câțiva ani mai târziu a început să creeze pantofi atât de eleganți și unici încât a servit aproape tot Hollywood-ul. Clienții săi au fost Rudolph Valentino, Audrey Hepburn, Joan Crawford, Marlene Dietrich, Marilyn Monroe și mulți alții. Chiar și astăzi, brandul Salvatore Ferragamo colaborează cu multe companii de film. Pentru rolul Madonnei din "Evita", au fost create 14 perechi de pantofi. Drew Barrymore poartă pantofi de cristal Salvatore Ferragamo în "A Cinderella Story".
Pantofii brandului sunt în "The Devil Wears Prada", în "Australia" și multe altele. Salvatore Feragamo nu produce pantofi frumoși doar decorându-i cu perle, pene, pietre și sidef sau creându-i din piele exotică, dar acești pantofi sunt și confortabili. Pentru a face pantofi care să se potrivească cât mai mult piciorului, Salvatore a studiat anatomia, matematica și ingineria la Universitatea din Los Angeles. El este creatorul pantofilor ortopedici. Moștenitorii săi au dezvoltat în continuare afacerea și au extins-o cu noi linii - accesorii, ochelari, genți, haine și parfumuri. Astăzi, brandul are 450 de buticuri în întreaga lume.