Termékek listája márka szerint Rochas

Megmutat:
40
20 40 60
1-13 / 13 elem mutatása

Rochas

A francia Rochas divatházat Marcel Rochas alapította Párizsban 1925-ben, amikor még csak 23 éves volt. A márka gyorsan felkeltette a figyelmet a női divat innovatív és friss megközelítésével. Az elemzők megjegyzik, hogy a Rochas sikere egyik napról a másikra jön. A nők özönlenek, hogy ruhákat vásároljanak a tervezőtől, akinek szlogenje: "elegancia, egyszerűség és fiatalosság". Marcel Rocha mindig úttörő volt tevékenységében, és demokratizálta a divatot azáltal, hogy megfizethető áron kínálta az haute couture-t.

A Rochas volt az első cég, amely 2/3 hosszúságú és zsebes kabátokat és szoknyákat készített, amelyek a legjobban megfelelnek a modern nők igényeinek. A francia márka szabadalma egyben a sellő ruha is, amelynek sziluettje ma is inspirálja a női ruhák tervezését.

Rochas a háború utáni években építette fel az emancipált párizsi nő ruhatárát, miközben olyan illatokat készített, amelyek az elegancia és a szabadság szeretetét tükrözik.

A Rochas 1934-ben vezette be az első parfüméria-értékesítést.

A három illat, az Avenue Matignon, az Air Jeune és az Audace debütált. A második világháború ideiglenesen leállította a parfümök gyártását és értékesítését.

1944-ben bemutatták a klasszikus Femme amely a Rochas leghíresebb és legkeresettebb illatának bizonyult. Ez egyfajta magyarázat Marcel Rocha felesége és múzsája, Hélène iránti szerelmére, aki első látásra meghódította. A parfüm összetétele Edmond Rudnicka munkája volt, aki a háború alatt dolgozott rajta. őszibarack, fahéj, sárgabarack, brazil rózsafa, bergamott és citrom, majd </>szegfűszeg, ylang-ylang, rozmaring, rózsa, írisz és jázmin a magban. Az alapakkord tölgymohával, bőrrel, benzoinnal, borostyánnal, pacsulival, pézsmával és vaníliával fonódik össze. A Femme bemutatására Marcel Rocha kiállítást szervezett "Les Parfums à travers la Mode 1765-1945" (Parfümök a divatban) a cég saját szalonjaiban. A Femme a Rochas eddigi bestsellere.

A Rochas 1949-ben dobta piacra debütáló férfi illatát.

A francia márka első férfi illata a Moustache. A férfi fougère illatot szintén Edmond Rudnicka tervezte. Az illat nevét, ami "bajuszt" jelent, Antonis van Dyck I. Károly angol király festett portréja ihlette, aki büszke gyönyörű bajuszára. levendula, neroli és ibolya, moha, fehér pézsma és pacsuli. 1949-es előadását a Marcel Rocha által szervezett "Emberportrék a tizenhatodik századtól napjainkig" című kiállítás kísérte.

1953 óta a Rochas teljes mértékben az illatanyagokra összpontosít

1953-ban Marcel Rocha úgy döntött, hogy bezárja az haute couture részleget, amellyel cége megkezdte tevékenységét, és fő hangsúlya a parfümök gyártása lett. Marcel 1955-ben bekövetkezett halála után a cég vezetését fiatal felesége, Hélène vette át, aki a francia elegancia megtestesítője volt. egy vállalat élén állva. Ellen vezetése alatt a Rochas luxus parfümmárkává nőtte ki magát. 1960-ban a Madame Rochas parfüm jelent meg a Baccarat kristálypalackjában, majd 1969-ben a Monsieur Rochas, majd 1970-ben a de Eau de Rochas, amelyet globális bestsellernek szántak. Hélène Rocha a Rochas-t millió dolláros céggé változtatta, mielőtt 1971-ben eladta.

A 20. század végén és a 21. század elején a cég több különböző tulajdonos kezébe került. 2008 óta a Rochas kreatív igazgatója Marco Zanini. Azóta a márkának saját "házon belüli" parfümőre van - Jean-Michel Duriez.

A Rochas számos illatát a természet szépsége ihlette

A Rochas élén a természet a frissesség, az ártatlanság és a magával ragadó aromák végtelen forrása. A francia márka természetes vitalitását a Riviéra lélegzetelállító kilátása és Párizs elegáns szelleme táplálja. A természetet hajtóerőnek tekintve a Rochas 2021-ben piacra dobta ><első vegán illatát, a Girl-t, amely 90%-ban természetes összetevőkből készül.

A Rochas katalógusban több mint 70 illat található

A francia márka illatkompozícióit a cég alapítója, Marcel Rocha, valamint a parfümipar más bevált mesterei találták ki, mint például Jacques Cavalier, Jean-Claude Elena, Edmond Rudnicka, Michel Almairac, Roger Pellegrino, Anne Flipo, Alberto Morillas, Olivier Cresp, Bruno Yovanovitch, Guy Robert, Nathalie Garcia-Chetto, Thérèse Rudnicka, Maurice Roussel és mások.

"Minden aktuális esemény egy lehetőség számomra, hogy létrehozzam... A nő, a korszak, az intuíció... Mindenhol találok inspirációt" – mondja a Rochas alkotója, Marcel Rocha. Szakértők szerint a francia márka termékei "a ragyogás és szépség leckéje". A Rochas parfümök több mint 80 éve az elegancia jele, amely merészséggel, fiatalsággal és modernséggel keveredik. Különös figyelmet fordítanak a parfümös palackok gyártására is, amelyek közül sok igazi remekmű.

Întrebări frecvente

Sunt încă produse parfumuri Rochas?

A Rochas parfümöket a mai napig gyártják. 2008 óta Jean-Michel Duriez a márka házon belüli parfümőrje. Az új illatok a cég alapítója, Marcel Rocha által örökölt trendet követik, aki számára az elegancia és az innovatív megközelítés mindig is az élen járt.

Kínál a Rochas parfümöket férfiaknak?

Az első Rochas férfi illatot 1949-ben mutatták be, az ikonikus bajuszt. Az elmúlt években az illat számos új változatát vezették be.

Care este cel mai népszerű parfum Rochas?

Az egyik első Rochas illat, amely világszerte népszerűvé vált, a Femme volt. A Marcel Rochas feleségének, Hélène-nek szentelt parfümöt 1944-ben mutatták be, de klasszikus karaktere ma is vonzza a hölgyeket. A Rochas bestsellerei közé tartozik a Madame Rochas, a Monsieur Rochas, az Eau de Rochas stb.

Pot comanda parfumuri originale Rochas online?

A Rochas kiváló minőségű parfümöi gyorsan és egyszerűen eljutnak Önhöz a parfium.bg online áruház által kínált gyors és helyes szállításnak köszönhetően. Egyetlen kattintással megrendelheti kedvenc parfümjét számítógépéről vagy mobiltelefonjáról, és akár 48 órára is számíthat a megrendelés regisztrációjától számítva.