Termékek listája márka szerint Mexx

Jelenleg nincsenek elérhető termékek

Maradj velünk! Itt lesznek láthatóak a termékek, amint feltöltésre kerültek.

Váltsd valóra álmaidat a Mexx!</h2 segítségével>

A Mexx 1997 óta gyárt illatanyagokat a Procter & Hazárdjáték. Kiderült, hogy a Mexx parfümös üvegek, amelyeket inkább tömegértékesítésnek, mint luxusparfümöknek neveznek, ugyanolyan csodálatosak és kifinomultak lehetnek. Így a Mexx parfümök számos drága márka versenytársai, nemes és kifinomult kompozíciókkal hódítanak.

Aromă

Ice Touch Man egy citrusos-fás illat, amelyet aktív fiatal férfiak számára terveztek. Az illatban minden megtalálható, amire szüksége van – a virágos jegyek érzékisége, a fás felhangok szexualitása és a hegyeket felemelő ragyogó energia. A parfümös üveg egy jégkocka. Fejjegye rózsaszín grapefruit, zöld alma, nyírfalevél és mandarin. Vízből, cédrustűkből, jázminból és rózsából álló akkordmag. cédrus, szantálfa, borostyán, pacsuli, tonkabab és pézsma jegyei.

Mexx Black Man: A fekete energiája az új, elegáns Mexx Black illatpárban. Az illat egyszerre visszafogott és provokatív. Mintha azt mondaná: Légy ambiciózus és ne hagyd ki a lehetőségeket! Fekete bors, mandarin, tavirózsa, cédrus, pacsuli, szantálfa és borostyán összetétele. Sokszínűség Nő - a körte és a fekete ribizli összegabalyodik a kávé, a frézia, a rózsa és a gyöngyvirág jegyeiben, és fokozatosan felfedi a tonka, a vetiver és a vaníliarúd aromáját. A Perspective Woman egy könnyű, diszkrét illat elegáns nők számára. Érzéki virágos illat citrom, sárgabarack, jázmin, szantálfa és vanília jegyekkel.

Történet

A Mexx kezdete 1980-nak tekinthető, amikor 2 márka jelent meg: Moustache férfiaknak és Emanuelle nőknek. A márkákat egy dolog egyesíti - a fiatalok életmódja, érdeklődési köre, hobbijai és világnézete felé való orientáció. A márkák alapítója egy Hollandiába érkező indiai bevándorló, Ratan Chadha, aki a 70-es évek eleje óta készít ruhákat különböző márkáknak. Chadha úgy döntött, hogy egyesíti a két márkát egyetlen Mexx-ben, ahol az M a Moustache, az E az Emanuelle névből származik, az XX pedig 2 csókot szimbolizál, amelyek összetartják az uniót. És mivel a fiatalok beleszeretnek és összeházasodnak, Chadha elindította a Mexx Kids, a MiniMexx és a BabyMexx családokat is gyerekeknek. A 90-es éveket a sportos életmód jellemezte. A Mexx 1997-ben is megfelelően reagált. A Mexx Sport termékcsalád azoknak a nőknek szól, akik sportolás közben is jól szeretnének kinézni. 2000-ben. A Mexx Sport a Benelux Open női tenisztorna és a Golf Open verseny szponzora. Megjelent a Mexx Sport Man termékcsalád is. 1997. a márkafejlesztés kulcsa. Piacra dobják a Mexx parfümöt parfümhöz, a Mexx cipőt cipőhöz, a Mexx Time órákat, a Mexx táskákat táskákhoz, a Mexx ágy- és fürdőtáskákat otthoni ruhákhoz és az ágyneműkhöz, a Mini Mexx Home gyermekbútorokhoz és a Mexx zoknikhoz. 1998-ban. Elindul a Mexx Eyes szemüveg- és napszemüvegirány is. 2000-ben megjelent a Mexx Jewels termékcsalád, két évvel később pedig Mexx Colors és farmer Mexx Jean néven megkezdődött a dekorkozmetikumok gyártása. Annak érdekében, hogy közelebb kerüljön ügyfeleihez, a márka reklámkampányt folytat, amelyben az árukat nem modellek, hanem különböző szakmákkal rendelkező hétköznapi emberek reklámozzák. A holland Mexx márka mindig is az optimisták és az öröm márkájaként tűnt ki. Ma a Mexx több mint 1000 üzlettel rendelkezik 65 országban.