A márkás termékek listája Mexx

Még nincs elérhető termék

Maradjatok velünk! Ahogy egyre több termék kerül fel, úgy fogunk itt megjelenni.

```html

Valósítsd meg álmaidat a Mexx segítségével!

1997 óta a Mexx együttműködik a Procter & Gamble-lal parfümök gyártásában. Kiderült, hogy a Mexx parfümök, amelyek inkább a tömeges értékesítéshez kapcsolódnak, mintsem a luxus illatokhoz, ugyanolyan csodálatosak és kifinomultak lehetnek. Így a Mexx illatok versenytársai lettek sok drága márkának, nemes és kifinomult kompozícióikkal hódítva.

Illat

Ice Touch Man egy citrusos-fás illat, amelyet aktív fiatal férfiak számára terveztek. Az illatban minden megtalálható, amire szükség van – a virágos jegyek érzékisége, a fás árnyalatok szexualitása és a hegyeket megmozgató vibráló energia. Az illat flakonja egy jégkockát ábrázol. Kezdeti jegy rózsaszín grapefruit, zöld alma, nyírfalevél és mandarin. Szívjegy vízi akkord, cédrus, jázmin és rózsa. Záró jegy cédrus, szantálfa, borostyán, pacsuli, tonkabab és pézsma.

Mexx Black Man: A fekete szín energiája az új elegáns Mexx Black parfümpárosban. Az illat egyszerre visszafogott és provokatív. Mintha azt mondaná: Légy ambiciózus, és ne hagyd ki a lehetőségeidet! Összetétel fekete bors, mandarin, vízi liliom, cédrus, pacsuli, szantál és borostyán. Diversity Woman – körte és fekete ribizli összefonódik a kávé, frézia, rózsa és tavaszi hóvirág jegyeiben, fokozatosan felfedve a tonkabab, vetiver és vanília illatát. A Perspective Woman egy könnyű, diszkrét illat stílusos nők számára. Érzéki virágos illat citrom, sárgabarack, jázmin, szantálfa és vanília jegyekkel.

Történelem

A Mexx kezdete 1980-ra tehető, amikor két márka jelent meg: Moustache férfiaknak és Emanuelle nőknek. A márkákat egy közös cél egyesíti – a fiatalok életstílusa, érdeklődéseik, szenvedélyeik és világnézetük. A márkák alapítója egy indiai bevándorló, Ratan Chadha, aki már az 1970-es évek elejétől különböző márkák számára készített ruhákat. Annak érdekében, hogy erősítse piaci pozícióját, Chadha úgy döntött, hogy egyesíti a két márkát egy Mexx-be, ahol az M a Moustache, az E az Emanuelle-ből származik, a XX pedig két csókot szimbolizál, ami az egyesülést megerősíti. Mivel a fiatalok beleszeretnek és összeházasodnak, Chadha gyerekvonalakat is indított, mint például Mexx Kids, MiniMexx és BabyMexx. A 90-es évek a sportos életmódról szóltak. A Mexx ismét reagált, és 1997-ben megjelent a Mexx Sport női vonala, amely lehetővé teszi, hogy sportolás közben is jól nézzenek ki. 2000-ben a Mexx Sport a női Benelux Open teniszverseny és a Golf Open Tournament szponzora lett. Megjelent a Mexx Sport Man vonal is. 1997 kulcsfontosságú volt a márka fejlődésében. Elindultak a Mexx Fragrance parfüm, Mexx Shoes cipő, Mexx Time órák, Mexx Bags táskák, Mexx Bed and Bath otthoni ruházat és ágynemű, Mini Mexx Home gyerekbútorok és a Mexx Socks zoknik irányzatai. 1998-ban elindult a Mexx Eyes dioptriás és napszemüvegek vonala. 2000-ben megjelent a Mexx Jewels vonal, két évvel később pedig kezdték gyártani a dekoratív kozmetikumokat a Mexx Colors néven és a farmer ruházatot Mexx Jeans néven. Annak érdekében, hogy közelebb kerüljön ügyfeleihez, a márka reklámkampányt indított, amelyben a termékeket nem modellek, hanem különböző szakmájú átlagemberek népszerűsítették. A holland Mexx márka mindig is az optimisták és az öröm márkájaként volt ismert. Ma a Mexx több mint 1000 boltja van 65 országban.

```