A márkás termékek listája Lacoste

 



Lacoste

 

1984-ben. Lacoste Az első illatát sportolók és a sportkedvelők számára ajánlja. Lacoste A pour Homme és a többi illat sikeres lett, és hibátlan ajándékká vált férfiak és nők számára. Az parfümök Lacoste Képesek feléleszteni a fiatalok vérében tomboló elemeket, és lendületes, megállíthatatlan energiát adni nekik. Az illatok Lacoste Képesek felébreszteni az érzéseket és létrehozni a boldogság és a hihetetlen könnyedség légkörét.

 

 

Aromák

 

Lacoste A Booster egy férfi parfüm, a citrusos-páfrányos csoportból. Összetétele muskotályt, íriszt, jázmint, fehér nárciszt, ilang-ilangot, mexikói tuberózát, szantálfát, cédrust, ámbrát, bergamottot, gyöngyvirágot, fekete áfonyát, málnát és mirhát tartalmaz.

Lacoste Kihívás Re/Fresh A belső időzítő egyedi technológiájának alapjain készült, amely lehetővé teszi, hogy az illat önmagát megújítsa és újra és újra felüdítse viselőjét, egész nap. Férfiak számára készült illatkompozíció - nyírfalevelek, kardamom, oregánó, rozmaring és pacsuli.

Lacoste A Dream Of Pink a fiatal lányoknak szól, akik tele vannak energiával és életerővel. Egyedi és nagyon nőies illat, virágos-gyümölcsös hangzásával könnyedséget, élénk érzelmeket és szabadságot ad. Az édes piros gyümölcsök a fejillatban hangsúlyozzák a női ellenállhatatlanságot. A szívillat rózsa és lótuszvirág harmonikus csokrába olvad össze. Az alapillatot szantálfa és pézsma zárja.

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Pour Elle Sparkling: keleti illat, lágy és ínycsiklandóan vonzó, amelynek akkordjaiban a természetes dzsem illata fedezhető fel. Az édes gasztronómiai motívumok a nőies virágcsokor elején csodálatosan harmonizálnak a pacsuli jegyével. Dzsem, pacsuli és értékes fafajták kompozíciója. Meleg és puha parfüm, amely a gyengédségével hódít és kényelmet teremt.

 

 

Történelem

 

A 1926-os amerikai nyílt teniszbajnokságon a francia teniszező, René Lacoste egy saját készítésű, rövid ujjú fehér pólót viselt, amely eltért a többi versenyző hagyományos hosszú ujjú ingeitől. A póló trikóból készült, és kényelmet biztosított René számára a játék során a nagy hőségben. 1927-ben, a Davis-kupán, az amerikai sajtó "krokodilként" emlegette Lacoste-ot egy krokodilbőrönd miatt. A francia csapat kapitánya megígérte René-nek a bőröndöt, ha megnyeri a kupát. A becenevének a rajongók is örültek, és barátja, Robert George egy krokodilt rajzolt, amelyet rászőtt a zakójára. Így lett a krokodil a logója. 1933-ban, miután René Lacoste kilépett a profi sportból, a legnagyobb francia trikógyártó cég, André Gill tulajdonosával megalapították a La Societe Chemise céget. Lacoste. A tenisz, golf és vitorlázás számára készült ruhákat gyártottak. 1951-ben a cég bemutatta új, színes ingekből álló vonalát, és megkezdte az exportot az Egyesült Államokba. 1963 volt az az év, amikor a vállalat René fia, Bernard Lacoste kezébe került. Az 1970-es években a cég már focimezeket, dioptriás és napszemüvegeket, mindennapi cipőket és különböző bőráruakat is gyártott. 1968-ban, a „Jean Patou“ parfümériával együttműködve, bemutatták az első férfi parfümöt. Lacoste. Körülbelül 20 új parfüm név következik, amelyek létrehozásában Laurent Bruyere, Olivier Cresp, Claude Dir, Annick Menardo és Domitille Michalon parfümőrök vesznek részt.

 

 

 

 

 

Megmutat:
40
20 40 60
A teljes 1-13 elem 13 megjelenítése