Termékek listája márka szerint Lacoste
Lacoste Booster férfi parfüm csomagolás nélkül Erősítő parfüm férfiaknak csomagolás nélkül
- Citrusos
- Fougère
Lacoste
1984-ben. A Lacoste első illatát kínálja sportolók és sportrajongók számára. A Lacoste pour Homme és a többi illat sikeres volt, és összetéveszthetetlen ajándék lett férfiaknak és nőknek. A Lacoste parfümök képesek felébreszteni a fiatalok vérében felszabaduló elemeket, lendületes és elfojthatatlan örömet okozni nekik. A Lacoste illatok képesek felébreszteni az érzékeket, és örömteli és hihetetlen könnyedséget teremtenek.
Arome
A Lacoste Booster egy férfi illat, a citrusfélék és páfrányok csoportjából. Összetételében pézsma, írisz, jázmin, fehér nárcisz, ylang-ylang, mexikói tubarózsa, szantálfa, cédrus, borostyán, bergamott, gyöngyvirág, áfonya, málna és mirha található.
Lacoste Challenge Re/Fresh a belső időzítő egyedülálló technológiája alapján készült, amely lehetővé teszi, hogy az illat újra és újra megújuljon és élénkítővé váljon a nap folyamán. Férfi parfümök összetétele - nyírfalevél, kardamom, oregánó, rozmaring és pacsuli.
Lacoste Dream Of Pink fiatal lányoknak szól, tele energiával és életszenvedéllyel. Egyedülálló és nagyon nőies illat, virágos-gyümölcsös hangzással, könnyedséget, élénk érzelmeket és szabadságot kínál. A fejjegyekben az édes piros gyümölcsök hangsúlyozzák a nőies ellenállhatatlanságot. A rózsa és a lótuszvirág magja harmonikus csokorba egyesül. Szantálfa és pézsma utolsó jegyei.
Lacoste Lacoste Water L.12.12. Pour Elle Sparkling: keleti illat, finom és étvágygerjesztő-csábító, amelynek akkordjaiban természetes lekvár jegyei is szerepelnek. A nőies csokor elején található édes ínyenc motívumok csodálatosan kombinálódnak a pacsuli jegyével. Lekvár, pacsuli és értékes fa összetétele. Meleg és lágy illat, amely gyengéden magával ragad és kényelmet teremt.
Történet
Az 1926-os US Openen részt vevő francia teniszező, René Lacoste fehér rövid ujjú pólót viselt, amely eltér a többi versenyző hagyományos hosszú ujjú mezétől. Az amerikai sajtó Lacoste-ot "krokodilnak" nevezte a krokodilbőr bőrönd basszusa miatt. A francia csapatkapitány megígérte Renének a bőröndöt, ha megnyeri a kupát. Beceneve vonzotta a rajongókat, barátja, Robert George pedig krokodilt rajzolt, és a kabátjára varrta. Így a krokodil logóvá vált. 1933-ban, miután René Lacoste visszavonult a nagy sporttól, a legnagyobb francia kötöttáru-gyártó cég tulajdonosával, André Gilles-szel együtt megalapították a La Societe Chemise Lacoste céget. Teniszhez, golfhoz és vitorlázáshoz gyártottak ruhákat. 1951-ben. a cég új színes ingcsaládot vezetett be, és megkezdte az Egyesült Államokba történő exportot. 1963 volt az az év, amikor a cég René fia, Bernard Lacoste kezébe került. A 70-es években a cég futballkészleteket, napszemüvegeket és szemüvegeket, alkalmi cipőket és különféle bőrtermékeket is gyártott. 1968-ban a Jean Patoux parfümcéggel együtt piacra dobták az első Lacoste férfi parfümöt. Körülbelül 20 új parfümnév következett, amelyek létrehozásában Laurent Bruyere, Olivier Cresp, Claude Dir, Annick Menardo és Domitille Michalon parfümőrök vettek részt.