Termékek listája márka szerint Joop!
Challenge és klasszikus a JOOP!
A JOOP legnépszerűbb parfümjei között! osztályozhatjuk az All about Eve, a Joop Jette, a Joop és a Muss, amelyek meglehetősen beszédes példái a márka provokatív karakterének. Nehéz egyértelműen meghatározni, hogy mi a JOOP stílus! A ruhákban, táskákban, szemüvegekben, övekben és egyéb kiegészítőkben vannak klasszikus elemek, de a legmerészebb tervezési megoldások is. Több évtizede a JOOP! szisztematikusan átalakította a társadalom középosztályának felső szegmensének életmódját márkává. Egyes divatszakértők szerint még a JOOP! Németországban nincs divat.
Arome
Joop Electric Heat: Érdekes illat csillogó zafíros üvegben. A naplementéhez és a komor égbolthoz, az éjszakai klubok kék neonjához és a táncparkett forró hangulatához kapcsolódik. Joop! Készítsen koktélt vodkából és citrusfélékből, hozzáadva egy csipet fűszereket és zúzott jeget. Limitált. Keserű narancs, fagyasztott kardamom, indonéz pacsuli és vodka jegyek összetétele.
Joop Hot Contact – férfi parfüm a keleti parfümcsoportból. Enyhe afrodiziákum. A kompozíció grapefruit, bergamott, ciklámen, fagyasztott menta, jázmin, sáfrány, heliotróp, tonkabab, bőr és borostyán akkordjaiból készül.
Joop Jette Dark Sapphire: Az olasz mandarin, a gyömbér, a vaníliavirág mágneses vonzereje és a rózsák gyengédsége. Alapjegyek: mandarin, gyümölcsös és zöld akkordok, ánizs, heliotróp, rózsa, gyömbér. Fehér borostyán, pézsma és szantálfa.
Joop Le Bain – női parfüm a keleti virágos termékek csoportjából. Fejjegyei a narancsvirág, a bergamott és a citrusfélék. Középső jegyek: szantálfa, jázmin, gyöngyvirág, fehér cédrus és rózsa. Tonkabab, borostyán, pacsuli, pézsma és vanília alapja.
Történet
A márka nevét alkotója, Wolfgang Jopp vezetéknevéről kapta. A leendő tervező 1944-ben született Potsdamban. Gyermekkorában bebörtönözték, és idegen volt mások számára. Nem beszél dialektust, sok könyvet olvas, szívvel ellátott pulóvereket visel, amelyeket maga hímez. És ahelyett, hogy arra törekedne, hogy olyanná váljon, mint a többi fiatal, Wolfgang mindent megtesz, hogy erényt csináljon belőle. amit mások hátránynak tekintenek. A középiskola elvégzése után reklámpszichológiát kezdett tanulni, de hamar abbahagyta, és restaurátorként és műkereskedőként kezdett dolgozni. 1968-ban megpróbált művészeti oktatást szerezni, de ez az ötlet nem ért véget. A következő 10 évben divatújságíróként dolgozott. 1981-ben jegyezte be a céget, és akkoriban ismert tervező és újságíró volt, aki a divatról írt. 1978-ban. Bőrkollekciója világhírnevet hozott neki, és meghatározta jövőbeli cégének útját. Az új márkanév alatt férfi és női ruházati kollekciók, valamint számos illat került bemutatásra. Fényes, energikus és részben provokatív márka, amit a név után írt felkiáltójel is aláhúzott. A cég cipőket, ékszereket, bőrárukat és napszemüvegeket is értékesített. Minden JOOP produkció! licenc alapján készül. Maga a vállalat nem végez gyártási tevékenységet. A márka divatvilágát gyermekcikkek és ékszerek egészítették ki. 1983-ban. Wolfgang Jopp és márkája megkapta a rangos Fildör-díjat. Egy évvel később a tervező egy másik díj - az Arany Hurka - díjazottja lett. 1988-ban. Megjelent a JOOP farmerkollekció! A Joop eladja a JOOP részvényeinek 95%-át! 1998-ban és 2001-ben. eladni a többi részvényt. Wolfgang Joppnak a mai napig semmi köze az általa létrehozott márkához.