A márkás termékek listája Joop!

Provokáció és klasszikus a JOOP!-tól!



 



A JOOP! legnépszerűbb illatai közé tartozik az All about Eve, Joop Jette, Joop és Muss, amelyek elegendő beszédes példát mutatnak a márka provokatív jellegére. Nehéz egyértelműen meghatározni, hogy mi a JOOP! stílusa. A ruhákban, táskákban, szemüvegekben, övekben és más kiegészítőkben klasszikus elemek, de a legmerészebb design megoldások is megtalálhatók. Az elmúlt néhány évtizedben a JOOP! fokozatosan a társadalom középosztályának felső szegmense életstílusának márkájává vált. Néhány divatszakértő szerint a JOOP! megjelenése előtt Németországban nem létezett divat.



 





 



Aromák



 



Joop Electric Heat: Izgalmas illat élénk zafír üvegben. A naplementére és a borongós égre, az éjszakai klubok kék neonjára és a tánctér forró légkörére asszociál. Joop! Vodkával és citrusfélékkel készít koktélt, egy csipetnyi fűszerrel és zúzott jéggel. Limitált kiadás. Kompozíció keserű narancsból, fagyasztott kardamomból, indonéz pacsuliból és vodkás árnyalatokból.



Joop Hot Contact – férfi parfüm, amely a keleti illatok csoportjába tartozik. Enyhe afrodiziákum. A kompozíció grapefruit, bergamot, ciklámen, fagyasztott menta, jázmin, sáfrány, heliotrop, tonkabab, bőr és borostyán akkordjaiból áll.



Joop Jette Dark Sapphire: Magnetikus vonzerő olasz mandarinból, gyömbérből, vanília virágaiból és a rózsa gyengédségéből. Főbb illatjegyek: mandarin, gyümölcsös és zöld akkordok, ánizs, heliotróp, rózsa, gyömbér. Fehér borostyán, pézsmáj és szantálfa.



Joop Le Bain – női illat, mely az orientális-virágos csoporthoz tartozik. Fejillat: narancsvirág, bergamot és citrusfélék. Szívillat: szantálfa, jázmin, gyöngyvirág, fehér cédrus és rózsa. Alapillat: tonkababbal, borostyánnal, pacsulival, pézsmával és vaníliával.



 





 



 



 



Történelem



 



A márka nevét a tervező, Wolfgang Joop családnevéről kapta. A jövőbeli tervező 1944-ben született Potsdamban. Gyermekkorában zárkózott és furcsa volt a környezete számára. Nem beszélt dialektusban, sok könyvet olvasott, és szívmintás pulóvereket hordott, amelyeket maga hímzett. Ahelyett, hogy arra törekedett volna, hogy olyan legyen, mint a többi fiatal, Wolfgang mindent megtett, hogy méltóságot adjon annak, amit mások hátrányként láttak. A gimnázium után reklámpszichológiát kezdett tanulni, de gyorsan feladta, és restaurátorként, valamint műtárgykereskedőként kezdett dolgozni. 1968-ban megpróbált művészi képzést szerezni, de ezt az ötletet sem valósította meg. A következő 10 évben divatújságíróként dolgozott. 1981-ben regisztrálta a cégét, ekkorra már elég ismert tervező és újságíró volt, aki a divatról írt. 1978-ban a bőrkolekciója világhírnevet hozott neki, és kijelölte a jövőbeli cég útját. Az új márka alatt férfi és női ruházati kollekciókat, valamint parfümsorozatokat mutattak be. Élénk, energikus és részben provokatív márka volt, amit a neve után írt felkiáltójel is hangsúlyozott. A cég már cipőket, ékszereket, bőrdarabokat és napszemüvegeket is árult. A JOOP! összes terméke licenc alapján készült. Maga a cég nem végzett semmilyen gyártási tevékenységet. A márka divatvilágát gyermektermékek és ékszerek egészítették ki. 1983-ban Wolfgang Joop és márkája megkapta a rangos Fildör díjat. Egy év múlva a tervező elnyerte egy másik díjat – az Arany Szemét. 1988-ban megjelent a JOOP! denim kollekciója. Joop a részvényeinek 95%-át eladta a JOOP!-ban 1998-ban, majd 2001-ben eladta a maradék részvényeket is. Jelenleg Wolfgang Joopnak nincs kapcsolata az általa létrehozott márkával.



 



 



 



 



 



 

Megmutat:
40
20 40 60
A teljes 1-13 elem 13 megjelenítése