A márkás termékek listája Guy Laroche
Guy Laroche: párizsi kifinomultság
A Guy Laroche (Gi Larosh) márka magas árkategóriás termékeket kínál. A termékek értékét a márka exkluzivitása, a magas minőség és a kifogástalan vállalati történet indokolja. Ma a kereskedelmi ház egyedi ruházatot, órákat és parfümöket árusít.
A Guy Laroche termékei a francia divat minden értékének szinonimái – elegancia, vonzerő, eredetiség, kifinomultság és kreativitás.
Illatok
Fidji – rendkívül népszerű, és a sok kiadása ellenére megőrzi eredetiségét és vonzerejét. Először 1966-ban jelent meg, női parfüm a virágos illatok csoportjából. Fejjegyek: írisz, jácint, bergamot és citrom. Szívjegyek: ibolya, íriszgyökér, jázmin, szegfű, rózsa és ilang-ilang. Az alapjegyek: szantálfa, borostyán, pacsuli, tölgyfamoha, pézsma és vetiver.
Horizon – férfi nyári páfrányos illat élénk zöld jegyekkel, amelyet a Guy Laroche adott ki 1993-ban, és ma is népszerű. A parfüm igazi csoda – egyszerre meleg és hűvös. Frissít a ragyogó bergamot, aromás menta, levendula és a fekete ribizli meleg akkordjaival. Az illat szíve gyengéden cseng ciklámen, mézes jázmin, bársonyos rózsa és szegfűk között, amelyeket tömjén, geránium és fenyőtűk akkordjai vesznek körül. A parfüm alapjegyei a pacsuli, tölgyfamoha, cédrus, szantálfa, bőr, pézsma és borostyán jegyeiből állnak. Elegáns, de kissé brutális illat, amely kiemeli minden férfias tulajdonságot.
Drakkar Noir egy másik népszerű illat a híres Guy Laroche parfümház kínálatából, 1982-ből. A parfüm alapja páfrányos illatokból áll. A kompozícióban koriander, szegfű, fahéj, fenyő, borostyán, tölgyfamoha, vetiver, bergamot és citrom található. Az illat titokzatos és misztikus. Eredeti kifinomult szépség és vonzerő.
Történelem:
A márka alapítója Gi Larosh, francia divattervező. Karrierje 1949-ben kezdődött női kalapok készítésével. Ekkor a tervező Jean Dessével dolgozott asszisztensként. Saját divatházát 1957-ben alapította. Ugyanebben az évben mutatta be első ruhakollekcióját. A Guy Laroche első illata – Fidji – 1966-ban jelent meg, és a márka névjegyévé vált. Az 1970-es években a tervező felhagyott a mindennapi ruházattal, és a kifutókra szánt kollekciók készítésére összpontosított.
A J’ai Ose illat, amelyet 1977-ben mutattak be, igazi szenzációt keltett a női parfümök világában. 10 évvel később Jacques Chirac francia miniszterelnök a Becsületrend lovagja címet adományozta Gi Larosh-nak.
Larosh 1989-es halála után örökösei folytatták a cég fejlesztését. Ma a Guy Laroche márka továbbra is luxus ruhákat, különleges kiegészítőket, elegáns órákat és lenyűgöző parfümöket alkot.