Termékek listája márka szerint Donna Karan
Donna Karan: Az energia és a szenvedély érzése!
Donna Karan múzsa, inspiráció és aktív résztvevője a márkáival kapcsolatos dolgok fejlesztésének. 1992-ben. Donna Karan csatlakozik a parfümcégekhez, és megalkotja első DKNY illatát. A következő években Donna Karan elkápráztatta rajongóit, és új szenzációkat adott nekik a DKNY Be Delicious illatsorozattal. A sorozat 25 illatból áll, amelyek közül 5 férfiaknak szól. Az illatok élénkek, finomak, extravagánsak és frissek. Több mint 120 illat, amelyet Donna Karan 1992 és 2016 között dobott piacra. Az illatokat Rodrigo Flores-Roux, IFF, Alberto Morillas, Harry Fremont, Trudi Loren, Yann Vasnier, Anne Flipo, Jean-Marc Chaillan, Maurice Roucel, Olivier Gillotin, Pierre Negrin, Yves Cassar és Calice Becker parfümőrökkel együttműködve hozták létre.
Arome
DKNY Be Delicious Art Men egy érzéki illat fűszeres fűszerjegyekkel. Megtestesíti az életszomjat és az erős energiát, amellyel a modern ember rendelkezik. Alig rejti el érzelmeit, illata pedig provokáció és merészség.
DKNY Be Delicious Picnic Man egy újabb tagja az élvezeti illatok sorozatának. Egy pár parfüm - neki és neki. Az illat férfias változata ropogós alma illatával összhangban van elődjével, a Be Delicious in the Parkkal, de új értelmezésben. zöldalma, grapefruit, boróka, kinin és indonéz pacsuli.
DKNY: Az illatot New York City rohanó életmódja ihlette. Az illat dinamikus városi nőknek szól, és a modern stílusérzéket testesíti meg. Az energia, a mozgás és az érzelmek harmonikusan egyensúlyoznak hihetetlen frissességgel és lágy érzékiséggel. Az illat virágos és gyümölcsös. A nyitójegy vérnarancsból, hűtött vodkából és zöld paradicsomlevélből készül. korall orchideák és nárciszok. Nyírfa és tulipán ösvény.
DKNY Be Delicious Candy Apples Juicy Berry a Donna Caran sorozat illata, amelyet a karamellizált alma ihletett. A kollekcióban édes karamell, lédús cseresznye és érett málna is található. Az illata cukorka, édes. Alapja a vörös ribizli, a szeder, a körte és a licsi gyümölcse. A szív almavirágból és rózsából készül. Nyomokban fás jegyek és szantálfa
Story
Donna Ivy Faske vagy Donna Karan 1948-ban született New York államban, egy szabó apa és egy mintaanya családjában. 14 évesen ruhaeladóként kezdett dolgozni. 1966-ban érettségizett, és 2 évig művészeti és formatervezési képzésen vett részt a Parsons The New Scool for Design-ban. Karan lett a vezető divattervező. Hamarosan megalapította saját divatházát. 1985-ben a ház bemutatta első kollekcióját. A Donna Karan kollekció igazi bestseller lett. A sajtó arra a következtetésre jut, hogy innovatív megjelenésével Donna Karan belép a divattörténelembe. Nem sokkal ezután a szerény műhely műhelyré alakult, és a Donna Karan New York Company néven működő cég nemzetközi hírnévre tett szert. 1997 tavasza óta. Donna Karan több márkanév alatt gyárt ruhákat: DK, DKNY Classic, DKNY Active. Körülbelül 100 tervező dolgozik márkáknál. 2008-ban Kate Moss lett a cég arca.
GYIK
Miért inspirálta Donna Karan tervező parfümériáját?
Donna Karan illatait minden bizonnyal kimeríthetetlen erő vezérli – azt mondanánk, hogy az izgalmas illatok fő inspirációs forrása a New York-i metropolisz dinamikája és nagyszerűsége. A márka esszenciája a kozmopolitizmus, a modernitás és az aktuális trendek megtestesítője.
Kinek szólnak a Donna Karan parfümök?
Ha modernnek, dinamikusnak, sikeresnek és céltudatosnak tartja magát, akkor feltétlenül vegye fel személyes kollekciójába a márka parfümjét. Aligha talál más parfümöt, amely jobban megtestesíti a nagyvárosi modern ember képét.
Melyik illatcsaládba tartozik a DKNY Be Delicious termékcsaládja?
Aligha van olyan parfümrajongó, aki ne hallotta vagy ne látta volna az ikonikus üveg Be Delicious from DKNYBe Delicious from DKNY. A rendkívül friss és vonzó illat olyan összetevőknek köszönheti hírnevét, mint az uborka, a grapefruit, a tubarózsa, a gyöngyvirág, a magnólia, a fehér rózsa, a szantálfa és a fehér borostyán.
Hogyan vehetik igénybe a Donna Karan ügyfelei az ingyenes Fragranza.hu szállítást?
Örömmel szállítjuk Önnek a márka parfümöit ingyenes és gyors szállítással – Önnek csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Önnek megfelelő parfümöt
<>. Mellett
Mi a legnépszerűbb márka?
A New York-i márka a kifinomult női esszencia szimbóluma – a csodálatos divatvonalak és lélegzetelállító illatok inspirációja pontosan az a modern nő, aki semmitől sem riad vissza, hogy elérje céljait. A márka termékeiről ismert, amelyek teljes mértékben a női természet nagyságának szentelték magukat.