Termékek listája márka szerint Diesel

Megmutat:
40
20 40 60
1-12 / 12 elem mutatása

Diesel: Kihívás és egyéniség

Radikalitás, haladás, önkifejezés - ezekkel a fogalmakkal társítjuk a Dieselt. Hol máshol lehet kifejezni a szabadságot és a mozgást, mint az illatszerekben? A dízel illatok avantgárd és egyediek. A fiatalok kedvelik őket, akárcsak a márka összes többi termékét. A Diesel történetében vannak férfi kollekciók, gyermekkollekciók, fehérneműsorozatok, cipők, szemüvegek és órák. modern fiatalok, akik minden divatirányzatot követnek. A világ minden évben megismerkedik az új szezonális kollekciókkal, amelyek a márka minden területét magukban foglalják. A dízel folyamatosan kísérletezik új anyagokkal, fejleszti a technológiát, és a teljes gyártási folyamatot szigorú állandó ellenőrzés alatt tartja.

Arome

Diesel Fuel for Life Pour Homme egy olyan illat, amelyet fiatal és stílusos férfiak számára készítettek, akik nem félnek kockáztatni, mert tudják, hogyan kell kijutni minden helyzetből. A kompozíció ánizs és grapefruit jegyekkel nyit, majd érezhető az édes-savanyú málna és a levendula akkordok szívjegyei. A Diesel Fuel For Life Denim Collection Homme szintén páfrány illat. 2011 óta van a piacon. Ellenállhatatlan citrusos frissesség, a málna és a bolgár levendula állandó jegyei. Diesel Green Masculine – fás páfrány illat férfiaknak. Fejjegyei a kanadai fenyő, a ciklámen szív, a rózsa, az írisz, a mandarin és az orchidea. Alapja borostyán, szantálfa, pézsma és fehér cédrus. A Diesel Fuel for Life Women a másik része az első férfi és női illatpárnak, a Fuel for Life-nak, amelyet a vállalat piacra dob. A női virágcsokor mandarin, rózsaszín bors és szeder kezdeti jegyeivel. Jázmin szív és pacsuli és pézsma tollazat. Diesel Fuel for Life Denim Collection Femme: Gyümölcsös-virágos illat málna akkordokkal, jázmin szívjegyekkel, borostyánszínű és fás jegyekkel. A Diesel Fuel For Life Summer ismét egy pár dízel illat nőknek és férfiaknak. A Pour Elle a szeder, a jázmin és a pézsma kiváló kombinációja. A Pour Lui ánizs és vetiver keveréke.

Történet

A márka alapítója, Renzo Rosso egy északkelet-olaszországi gazdálkodó családba született. 14 évesen kezdett divatos ruhákat varrni. Később Adriano Goldschmidt AG Jeans ruhagyárában kezdett dolgozni. 1978-ban Renzo Rosso és korábbi főnöke, Goldschmidt úgy döntöttek, hogy új céget hoznak létre, amelyet Dieselnek neveztek el. Amikor az olaj ára emelkedik, és a dízelfűtés a megoldás a problémára. A márka fejlődésének fő dátumai: 1985, amikor Renzo lett a cég teljes jogú tulajdonosa. 1988-ban, amikor Wilbert Dass-t vette fel vezető tervezőnek és kreatív igazgatónak. 1991 A Diesel bevezeti a nemzetközi marketingstratégiát. A Diesel USA vonalat erős reklámkampánnyal értékesítik. 1996 A Diesel megnyitja a vállalat első nagyobb üzletét New Yorkban. 2007 A cég fehérneműket és strandruhákat dob piacra férfi és női számára. A Diesel márkanév alatt már gyártanak ruhákat, cipőket, lakberendezési cikkeket, dísztárgyakat, kiegészítőket. A Diesel legnagyobb üzlete Milánóban található. Ma a vállalatnak körülbelül 2.200 alkalmazottja van 18 leányvállalatban Európában, Ázsiában és Amerikában. A termékeket 5000 üzletben értékesítik, ebből 300 a Diesel.</fő tulajdonában van>