
5 звезди на Pazaruvaj.com
Aroma kompozíció, amely a citrusos Clementine, friss uborka, fekete bors, bazsalikom, kardamom, dohány, pézsma, pacsuli, ambrafa köré épül.
CK One Shock
A ck one egy új kalandra indul. Az új, urbánus, fiatalos életstílus evolúciója folytatódik a legújabb bevezetésével, a ck one shock-kal neki és neki. A klasszikus ck one a megosztott fiatal identitásával hódított, amely dominálta a kulturális különbségeket. Ez különbözteti meg az új bevezetést a klasszikustól, a különböző illatok bevezetésével neki és neki, a márka tükrözi a legfiatalabb rajongói vágyát, hogy öleljék fel nőiességüket vagy férfiasságukat.
Kapcsolja le a fényeket.
Növelje a hangot.
Cselekedjen impulzívan.
Bemutatjuk a ck one shock-ot neki és neki.
Függőséget okozó illatok, amelyeket nem akar megosztani senkivel.
ck one shock neki
Érzelmes – szexi – impulzív, gazdag orientális
A férfi illat tiszta abszolút frissességbe burkol minket – lédús mandarin és roppanós uborka jegy. A szív fekete borssal, kardamommal és fekete bazsalikommal dobog. A dohány abszolút és az ambra kombinációja hangsúlyozza és felfedi a kasmírszál és pacsuli puhaságát, amelyek sokáig a bőrön maradnak.
Az üvegek
A ck one shock mindkét üvegének designja azt a vágyat fejezi ki, hogy személyes nyomot hagyjanak, hogy eltérjenek a legendás üvegtől, hogy rebellis üzenetüket közvetítsék. Az új üvegdesign bemutatja a tervező, Fabien Baron evolúcióját és klasszikusát, a 1994-es ck one-t. A ck one klasszikus, letisztult, modern vonalai esztétikailag megszakadnak a kontrasztos, vastag logókkal, amelyek nem hagynak nyomot az egyhangúságból.
Az üveg neki rendkívül fényes fehér lakkal van bevonva a shock logóval, mintha rózsaszín rúzzsal gyorsan rá lenne írva a fekete ck one logóra. Az üveg neki szintén olyan erősen fényes, de fekete üveg zöld shock logóval, amely úgy néz ki, mint egy permetnyom a fehér ck one logón.
Külső csomagolás
A külső csomagolás minden egyes üveg szimbolikáját hordozza. A ragyogó fehér karton, kiemelkedő rózsaszín logóval neki, és latex fekete, kiemelkedő zöld logóval neki.
Reklámkampány
A ck one shock reklámkampánya a ck one életstílusát jeleníti meg egy bulin egy éjszakai klubban. Jellegzetes casting ismert zenészekből, modellekből, DJ-kből, sportolókból újra és újra visszatér a „ck one box”-ba, egy voyeur dobozba, ahol a neon fények villognak, a zene dübörög, és a szexuális energia pulzál benne.
Orientális kompozíció férfiaknak, igazi meglepetés a CK One rajongóinak. A piacon 2011-ben debütált.
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
Конкретни референции