LeírásJellegzetes

Aroma kompozíció, amely a citrusos Clementine, friss uborka, fekete bors, bazsalikom, kardamom, dohány, pézsma, pacsuli, ambrafa köré épül.

 

 


CK One Shock


A ck one egy új kalandra indul. Az új, urbánus, fiatalos életstílus evolúciója folytatódik a legújabb bevezetésével, a ck one shock-kal neki és neki. A klasszikus ck one a megosztott fiatal identitásával hódított, amely dominálta a kulturális különbségeket. Ez különbözteti meg az új bevezetést a klasszikustól, a különböző illatok bevezetésével neki és neki, a márka tükrözi a legfiatalabb rajongói vágyát, hogy öleljék fel nőiességüket vagy férfiasságukat.

Kapcsolja le a fényeket.
Növelje a hangot.
Cselekedjen impulzívan.
Bemutatjuk a ck one shock-ot neki és neki.
Függőséget okozó illatok, amelyeket nem akar megosztani senkivel.
ck one shock neki
Érzelmes – szexi – impulzív, gazdag orientális
A férfi illat tiszta abszolút frissességbe burkol minket – lédús mandarin és roppanós uborka jegy. A szív fekete borssal, kardamommal és fekete bazsalikommal dobog. A dohány abszolút és az ambra kombinációja hangsúlyozza és felfedi a kasmírszál és pacsuli puhaságát, amelyek sokáig a bőrön maradnak.
Az üvegek
A ck one shock mindkét üvegének designja azt a vágyat fejezi ki, hogy személyes nyomot hagyjanak, hogy eltérjenek a legendás üvegtől, hogy rebellis üzenetüket közvetítsék. Az új üvegdesign bemutatja a tervező, Fabien Baron evolúcióját és klasszikusát, a 1994-es ck one-t. A ck one klasszikus, letisztult, modern vonalai esztétikailag megszakadnak a kontrasztos, vastag logókkal, amelyek nem hagynak nyomot az egyhangúságból.
Az üveg neki rendkívül fényes fehér lakkal van bevonva a shock logóval, mintha rózsaszín rúzzsal gyorsan rá lenne írva a fekete ck one logóra. Az üveg neki szintén olyan erősen fényes, de fekete üveg zöld shock logóval, amely úgy néz ki, mint egy permetnyom a fehér ck one logón.
Külső csomagolás
A külső csomagolás minden egyes üveg szimbolikáját hordozza. A ragyogó fehér karton, kiemelkedő rózsaszín logóval neki, és latex fekete, kiemelkedő zöld logóval neki.
Reklámkampány
A ck one shock reklámkampánya a ck one életstílusát jeleníti meg egy bulin egy éjszakai klubban. Jellegzetes casting ismert zenészekből, modellekből, DJ-kből, sportolókból újra és újra visszatér a „ck one box”-ba, egy voyeur dobozba, ahol a neon fények villognak, a zene dübörög, és a szexuális energia pulzál benne.
 

Gender: Férfiak
Woody Aromás Aromás
Leírás

Orientális kompozíció férfiaknak, igazi meglepetés a CK One rajongóinak. A piacon 2011-ben debütált.

 

 

 

Calvin Klein One Shock WC víz

Ако желаете да бъдете информирани, когато продуктът е наличен, оставете своя email.
Méret: 200 ml
Mennyiség
Последна наличност
Értesítsen, ha elérhető

  Security policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Delivery policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Return policy

(edit with the Customer Reassurance module)

Конкретни референции

ean13
3607342401426
UPC
Poor Perform
3607342401426

Termékértékelések / Kérdések és válaszok

Átlagos értékelés

0.0
0 Vélemény
★★★★★Kiváló0
★★★★☆0
★★★☆☆Átlagos0
★★☆☆☆Gyenge0
★☆☆☆☆Borzalmas0

  • Vélemények (0)
  • Kérdések és válaszok (0)
Az ajánlott fogyasztói ár a szállító által javasolt eladási ár. Az eladási ár az alábbiakban látható.