Termékek listája márka szerint Bruno Banani
Minőség és extravagancia, Bruno Banani
Olasz hangzása ellenére a Bruno Banani márka nagyon jól elismert a német minőség és extravagancia szimbólumaként az illatszerek területén. A parfümök csak egy részét képezik a vállalat világhírű fehérneműk gyártásának. Az eredeti, ferde palackokat Bruno Banani parfümökkel a világ legjobb üzleteiben árulják Wella.</p márkanév alatt>
Nem mindenkinek!
Bruno Banani Men: Illat igazi művészek számára, művészi természetükkel és gyengéd érzéseikkel. A parfüm arra készteti őket, hogy mások legyenek – bájosak, magabiztosak és ellenállhatatlanok. Fejjegyei a levendula és a bazsalikom, a kávémag, a füstölő és a fűszerek. Dangerous Man: ellenállhatatlan parfüm szexi és veszélyes férfiak számára. Citrusfélékkel, óceáni akkordokkal, szerecsendióval, borssal, rozmaringgal és szegfűszeggel. Ehhez hozzáadódik a cédrus, a dohány és a borostyán melege. A Made for Men egy illat pihentető és férfias tónusokkal. A rozmaring, a szerecsendió és a pézsma csodálatos keveréke. Ideális, mámorító és csábító illat. 2010 óta van a piacon. A Bruno Banani Pure Men provokatív, divatos és eredeti férfiaknak szól. Fás-gyümölcsös aroma pézsma és citrus tónusok hozzáadásával. A Bruno Banani Pure Woman női csábítók számára készült, akik tudják, hogyan kell használni varázsukat és élvezni az életet. Az illata lenyűgöző és játékos, gyümölcsök és virágok kombinációja. A frézia, a fekete ribizli és a zöld mandarin csak néhány összetevője ennek a csodálatos illatnak. A mag ciklámenből, bazsarózsa és mangó anyagból készül. Vanília és borostyán nyomai. A Bruno Banani Woman ellentmondásos nőkről szól, akik kitalált történeteket mesélnek el, de annyira elbűvölőek, hogy mindent megtesznek, ami az útjukba kerül. A parfüm nem mindenkinek való. A fejjegyek a narancs, a borostyán és a liliom. Barackszív, frézia és gyöngyvirág. Nyomokban fehér pézsma és vanília. Bruno Banani Absolute Woman egy illat a kockázatos és energikus nők számára. Játékos és vidám illat rózsaszín grapefruit, rózsaszín bors, licsi, bergamott és szeder virágos-gyümölcsös összetételével. Rózsa, körömvirág, jázmin és narancsvirág magja. A Bruno Banani Magic Woman egy provokatív és szexi illat, dinnye, maracuja, vanília és pézsma kombinációja.
Történet
A Bruno Banani egy viszonylag új márka, amelyet 1993-ban alapított Németországban Klaus Jungnickel és Wolfgang Jasner. Alig 3 évvel a megalakulása után a cég már hatalmas sikereket ért el a fehérnemű gyártásával. Világszerte több millió terméket adnak el, és a márka kiváló PR-ja és reklámja nagy érdeme van ebben. A Bruno Banani kiváló német minőséget és exkluzivitást kínál. A márka 1997-ben is egy egész kultúrává vált. Engedélyt kapott ékszerek, órák és ruhák gyártására az aktív kikapcsolódáshoz. Nincs több extravagáns fehérneműcég. 1998-ban. a Bruno Banani fehérnemű első tesztjeit az űrben az orosz "Mir" orbitális állomáson végezték. De a cég nem elégedett ezzel. A következő tesztek nagy mélységben zajlanak, hatalmas nyomással a Bermuda-háromszögben és nagy magasságban a Mount Everesten. Bruno Banani a legváratlanabb helyeken jelenik meg, és a műsorok azért válnak eseményekké, mert kulturális vagy történelmi jelentőségű helyeken játszódnak. Az első Bruno Banani parfümöt 2000-ben mutatták be, a Bruno Banani parfüméria védjegyjogai pedig a Wella részvénytársaságot illetik meg. Rövid fejlődési története során a márka sikeresen megvédte mottóját: Nem mindenkinek!