Termékek listája márka szerint Abercrombie & Fitch

<erős>Abercrombie & Fitch</erős>

Amerikai Abercrombie & A Fitch-et 1892-ben alapították. David Abercrombie és Ezra Fitch első saját üzlete Manhattanben volt><, és a csúcskategóriás sport- és utazási felszerelések kereskedelmére összpontosított.

Az 1970-es évek végén a vállalat súlyos pénzügyi válságba került, és csőddel fenyegetve Jake Oshman texasi vállalkozó 1,5 millió dollárért megvásárolta. Áthelyezte az Abercrombie & A Fitch prémium ruházati márka, amelyet a kaliforniai Beverly Hills, Dallas, Texas és New York butikjaiban árultak, és postai úton is kézbesíthető.

1988-ban a cég a The Limited tulajdonába került, és a fő hangsúly az alkalmi és csúcskategóriás ifjúsági viseleten volt.

Ma az Abercrombie & A Fitch székhelye Ohióban található, nemzetközi irodája pedig Milánóban található. A cégnek több mint 300 üzlete van az Egyesült Államokban, Kanadában, Puerto Ricóban, Európában és Ázsiában. Abercrombie és A Fitchnek vannak leányvállalatai is gyermekruházati márkákkal (Abercrombie), megfizethetőbb, elsősorban tinédzsereknek szánt ruházattal (Hollister Co.), fehérneműkkel és szabadidős ruházattal (Gilly Hicks).

<erős>Abercrombie & Fitch este un brand care promovează stilul de viață american

A márka üzletei évek óta alkalmaznak értékesítési asszisztenseket. A gyakorlatban ezek lenyűgöző testalkatú modellek, amelyek a márka ruházatát képviselik. Az Abercrombie marketingstratégiájának kihívása & A Fitch a márka sikerének és népszerűségének középpontjában áll a fiatalok körében. fekete párkányok és rácsos ajtók. Energikus hangsávjuk van, és a világítás gyenge. A vásárlás során különleges szellemet teremt az Abercrombie & Fitch – Fierce, amellyel a márka összes üzlete bőségesen illatos.

<erős>Abercrombie & Fitch oferă parfumuri de la sfârșitul anilor 1990

Az amerikai márka, a Woods első illatát 1997-ben mutatták be. A rozmaring, a nyír, a szegfűszeg és a cédrus jellegzetes, könnyed és gondtalan kombinációja, amely meghatározza az illat időtlenségét. Azóta mintegy 70 illatot dobtak piacra az Abercrombie & Fitch. Kiváló parfümőrökkel együttműködve fejlesztették ki: Christophe Laudamiel, Bruno Jovanovic, Alexandra Carlin, Clément Gavari, Yves Cassard, Gilles Clavien, Frank Voelkle, Linda Chinneri, Philippe Romano, Gabriela Cellariu, Philippe Romano, Jean-Marc Chayan és Céline Barel. Sok Abercrombie & A Fitch-hez ugyanolyan illatú tusfürdők, dezodorok, testápolók és golyós golyók is társulnak.

<erős>Abercrombie & A Fitch meg van győződve arról, hogy egy jó parfüm segít meghatározni személyes stílusát </erős>

A megfelelő parfüm ugyanolyan fontos, mint a megfelelő öltözék és a tökéletes kiegészítők. Növelheti önbizalmát, szépnek, rejtélyesnek és kívánatosnak érezheti magát. Abercrombie & Abercrombie parfümök A Fitch lenyűgözi egyediségével. Tökéletes kiegészítői lehetnek személyes parfümkollekciódnak, valamint nagyszerű ajándékok lehetnek szeretteidnek.

Megmutat:
40
20 40 60
1-2 / 2 elem mutatása

Abercrombie & Fitch

Amerikai márka Abercrombie & A Fitch-et 1892-ben alapították. David Abercrombie és Ezra Fitch első házon belüli üzlete Manhattanben volt, és csúcskategóriás sport- és utazási felszerelések kereskedelmére szolgált.

Az 1970-es évek végén a vállalat súlyos pénzügyi válságba került, és csőddel fenyegetve Jake Oshman texasi vállalkozó 1,5 millió dollárért megvásárolta. Áthelyezte az Abercrombie & A Fitch prémium ruházati márka, amelyet Beverly Hills, Kalifornia, Dallas, Texas és New York butikjaiban értékesítettek, és postai úton is kézbesíthető.

1988-ban a cég a The Limited tulajdonába került, és a fő hangsúly az alkalmi és kiváló minőségű ifjúsági ruházaton volt.

Ma Abercrombie & A Fitch székhelye Ohióban található, nemzetközi irodája pedig Milánóban található. A cégnek több mint 300 üzlete van az Egyesült Államokban, Kanadában, Puerto Ricóban, Európában és Ázsiában. Abercrombie és A Fitchnek vannak leányvállalatai is gyermekruházati márkákkal (Abercrombie), megfizethetőbb ruházati cikkekkel, elsősorban tinédzsereknek (Hollister Co.), fehérneműkkel és szabadidős ruházattal (Gilly Hicks).

Abercrombie & A Fitch egy olyan márka, amely az amerikai életmódot népszerűsíti

A márka üzletei évek óta használnak "értékesítési asszisztenseket". A gyakorlatban ezek lenyűgöző testalkatú modellek, amelyek a márka ruházatát képviselik. Az Abercrombie marketingstratégiájának kihívása & A Fitch a márka sikerének és népszerűségének alapja a fiatalok körében. Energikus hangsávjuk van, és a világítás gyenge. A vásárlás során különleges szellemet teremt az Abercrombie & Fitch – Fierce, amellyel a márka összes üzlete bőségesen illatos.

Abercrombie & Fitch oferă parfumuri de la sfârșitul anilor 1990

Az amerikai márka, a Woods első illatát 1997-ben mutatták be. A rozmaring, a nyír, a szegfűszeg és a cédrus jellegzetes, könnyed és gondtalan kombinációja, amely meghatározza az illat időtlenségét. Azóta az Abercrombie & Fitch. Kiváló parfümőrökkel együttműködve fejlesztették ki: Christoph Laudamiel, Bruno Jovanovich, Alexandra Carlin, Clément Gavari, Yves Cassar, Gilles Clavien, Frank Voelkle, Linda Chinneri, Philippe Romano, Gabriela Cellariu, Philippe Romano, Jean-Marc Chayan és Céline Barel. Sok Abercrombie & A Fitch mellé ugyanolyan illatú tusfürdők, dezodorok, testápolók és roll-onok tartoznak.

Abercrombie & A Fitch meg van győződve arról, hogy egy jó parfüm segít meghatározni személyes stílusát

A megfelelő parfüm ugyanolyan fontos, mint a tökéletes öltözék és a tökéletes kiegészítők. Növelheti önbizalmát, szépnek, rejtélyesnek és kívánatosnak érezheti magát. Abercrombie & Abercrombie parfümök A Fitch lenyűgözi egyediségével. Tökéletes kiegészítői lehetnek személyes parfümkollekciójának, valamint nagyszerű ajándék lehet szeretteinek.

Întrebări frecvente

Care este cel mai faimos parfum de la Abercrombie & Fitch?

Abercrombie legkelendőbb illata és A Fitch a 2002-ben piacra dobott Fierce férfi illat. Gyorsan a modern arc egyfajta névjegykártyájává vált, amellyel a márka bemutatja magát az új évszázadban. A Fierce a tengeri szellő, a szantálfa és a pézsmafa érzéki jegyeinek ellenállhatatlan illatos koktélja. Az illat kompozícióját Bruno Jovanovic és Christoph Laudamiel tervezte, és fenyő, citrusfélék, rozmaring, liliom, zsálya, vetiver és tölgymoha jegyeit is tartalmazza. Az évek során a klasszikus Fierce.</p több változata is megjelent>

Oferă Abercrombie & Fitch parfumuri pentru femei?

A női illatok fontos részét foglalják el az Abercrombie & Sánchez illatkatalógusának. Fitch. A márka néhány bevált férfi parfümjének megvan a női megfelelője. Ha tetszik Abercrombie & Fitch Fierce férfiaknak, neki is tetszeni fog a Fierce, egy illat, amely ötvözi a szedret, a bazsarózsa és a fás jegyeket. A legjellegzetesebb női illat Abercrombie & Szerelje fel ezt az 1. számú parfümöt. mágneses nőiessége. Az aromás kompozíció ötvözi az illatos bazsarózsa, a friss tangelo és a finom lótuszvirágot, amelyet a hegyi fenyő szellője és a fehér bors fűszeres jegye világít meg. Az 1. illat a virágok, citrusfélék és fűszerek kiegyensúlyozott kombinációja, amely évek óta hűséges rajongókat szerez. Piacra dobták a Parfum No. 1 Undone fajtákat mandarinnal, jázminnal és vaníliával, valamint a Parfüm No. 1 Bárt körtefával, narancsvirággal és kasmírral.

Abercrombie & Gyártják még a Fitch-et?

Az amerikai márka első illatát 1997-ben mutatták be Woods. Azóta több mint 70 Abercrombie & Fitch.

Eredeti Abercrombie & Értékesítik a Fitch-et Bulgáriában?

Eredeti Abercrombie & A Fitch bizonyított minősége megrendelhető az online áruházból parfium.bg. A szállítás gyors, biztonságos és tisztességes. Abercrombie & Abercrombie parfümök A Fitch megrendelései a megrendelés leadását követő 48 órán belül megérkeznek Önhöz. Megszerezheti kedvenc Abercrombie & Fitch egyetlen kattintással számítógépéről vagy mobiltelefonjáról. fragranza.ro és élvezze az ízeket, amelyeket szeret!